Donald J Trump Ik raad de Republikeinen in de Senaat aan om de honderden miljarden dollars

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Donald J Trump Ik raad de Republikeinen in de Senaat aan om de honderden miljarden dollars

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Ik raad de Republikeinen in de Senaat aan om de honderden miljarden dollars die momenteel naar geldverslindende verzekeringsmaatschappijen worden gestuurd om de slechte gezondheidszorg die Obamacare biedt te redden, RECHTSTREEKS NAAR DE BEVOLKING TE STUREN, ZODAT ZE HUN EIGEN, VEEL BETERE GEZONDHEIDSZORG KUNNEN KOPEN en geld overhouden. Met andere woorden: neem het weg van de GROTE, SLECHTE verzekeringsmaatschappijen, geef het aan de bevolking en maak, per uitgegeven dollar, een einde aan de slechtste gezondheidszorg ter wereld: Obamacare. Los daarvan moeten we de filibuster nog steeds beëindigen!

Bio Clandestine
Trump wil Obamacare afschaffen.

Dit is nog een probleem dat we kunnen aanpakken als we de filibuster beëindigen en de Democraten nucleair aanpakken.

De tijd van onderhandelen is voorbij. Het is tijd om de schade die aan dit land is toegebracht, ongedaan te maken.

Red de republiek. Bied je excuses aan voor niets.

Paul: Weet je hoe obama aan zijn idee kwam om voor de Amerikanen een ‘betere’ en ‘goedkopere’ gezondheidszorg te creëren? Dat deed hij NADAT hij in Nederland naar ons nieuwe systeem van zorgverzekeringen had gekeken! Weet je het nog, de onderlinge concurrentie tussen de zorgverzekeraars zou alle zorg voor de burgers goedkoper maken. Wel, sinds de invoering daarvan in Nederland is de zorg bijna onbetaalbaar geworden en hebben de verzekeringsbedrijven miljarden en miljarden euro’s op de rekening staan. Zelfde verhaal als bij obamacare, de zorgverzekeringen zijn voor 90% van de Amerikanen niet meer te betalen!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”