Paul: Beste allemaal, ik ga definitief stoppen met dit Trump Nieuws Telegram kanaal.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Paul: Beste allemaal, ik ga definitief stoppen met dit Trump Nieuws Telegram kanaal.

Bericht door Punisher2021 »

Paul: Beste allemaal, ik ga definitief stoppen met dit Trump Nieuws Telegram kanaal. Ik heb het jaren met plezier en veel enthousiasme gedaan, maar ik word over iets meer dan een half jaar 70 en ik vind het mooi geweest.

Wat ook aan mijn beslissing heeft bijgedragen is dat ik mij afvraag waarom ik de afgelopen week opeens bij veel persoonlijke accounts, zoals voor mijn verzekeringen, pensioen, zorg, telefoonprovider, Facebook, Youtube, Microsoft, Kraken, enz, waarvoor ik mijn e-maildres en een wachtwoord moet invullen, daar opeens niet meer kan inloggen, ze geven allemaal aan dat ik niet de juiste inloggegevens heb ingevuld, terwijl dat al jaren nooit problemen heeft opgeleverd. Het kost me dagen werk om dat allemaal weer in orde te krijgen. Dat het met 1 account eens een keer misgaat, ala, maar niet bij de meest belangrijke.

Of er op de achtergrond iemand of iets is die mij dwars wil zitten vanwege mijn berichten hier weet ik niet, maar ik kan het ook niet helemaal uitsluiten. Dus voor mijn eigen gemoedrust stop ik ermee. Julie weten allemaal zelf wel de weg te vinden naar de juiste accounts waar je dezelfde informatie vindt die ik hier heb gedeeld.

Het gaat jullie goed!❤️
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”