Ik heb het Ministerie van Justitie verzocht onmiddellijk een onderzoek te starten naar de vleesverpakkers

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Ik heb het Ministerie van Justitie verzocht onmiddellijk een onderzoek te starten naar de vleesverpakkers

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Ik heb het Ministerie van Justitie verzocht onmiddellijk een onderzoek te starten naar de vleesverpakkers die de rundvleesprijs opdrijven door middel van illegale samenspanning, prijsafspraken en prijsmanipulatie. We zullen onze Amerikaanse veehouders altijd beschermen, en zij worden verantwoordelijk gehouden voor wat er gebeurt door vleesverpakkers die grotendeels in buitenlandse handen zijn. Zij verhogen de prijzen kunstmatig en brengen de voedselvoorziening van ons land in gevaar. Er moeten onmiddellijk maatregelen worden genomen om consumenten te beschermen, illegale monopolies te bestrijden en ervoor te zorgen dat deze bedrijven geen criminele winst maken ten koste van het Amerikaanse volk. Ik verzoek het Ministerie van Justitie snel te handelen. Dank u voor uw aandacht voor deze zaak!

Bio Clandestine
Trump heeft het ministerie van Justitie opdracht gegeven onderzoek te doen naar vleesverpakkingsbedrijven die de vleesprijzen manipuleren en de kosten van hun product opdrijven.

Trump zet zich ervoor in om voedsel betaalbaarder te maken voor Amerikanen!

Paul: Misschien een ideetje voor de Nederlandse politiek en dan niet alleen voor de vleesproducten, maar voor alle voedselproducten waar supermarkten constant en zonder goede reden de prijzen van verhogen, met jaarlijks vele miljardenwinsten voor hen! “Nou, nee, geen goed idee, het is gewoon de marktwerking” hoor ik onze politici al zeggen…
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”