Was de hype nodig?

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Was de hype nodig?

Bericht door noumoe »

Was de hype nodig?

Door: Praying Medic

Het is betreurenswaardig dat veel mensen in beslag genomen werden door de hype (Trump: ‘Hopelijk zal morgen blijken dat het één van de meest belangrijke dagen in de geschiedenis van ons land is!’) van de speech van President Trump gisteravond.

In eerste instantie was ik ook pissig over die hype. Ik dacht dat het onnodig was en dat het ervoor zou zorgen dat mensen teleurgesteld zouden zijn. Ik verwachtte dat zijn boodschap van gisteravond de aankondiging zou zijn dat Trump in 2024 weer presidentskandidaat zou zijn. Een dergelijke aankondiging heeft geen hype nodig.

Maar achterafgezien realiseer ik mij dat ik de bedoeling van de hype niet begreep en ik begreep niet voor welk publiek het bedoeld was.

Trump sprak niet tegen de anons en MAGA gisteravond. Hij sprak tegen miljoenen mensen rondom de wereld die nog nooit een rally van hem hebben gezien of hem langer dan een paar minuten hebben horen spreken.

De hype was noodzakelijk. Het was aas om de wereldpers aandacht te laten besteden aan de speech. En het werkte.

Gisteravond werd het mensen toegestaan om een duidelijke leider een plan te horen vertellen om ons land en de wereld tot een betere plek te maken en om hem te kunnen vergelijken met een mentaal incompetente en gecompromitteerde globalistische puppet (Biden).

De teleurstelling die sommige mensen voelden is begrijpelijk, maar we kunnen een les leren. Er is geen teleurstelling zonder verwachtingen en wij zijn degenen die verantwoordelijk zijn voor het omgaan met onze verwachtingen.

We moeten tevens begrijpen dat niet alle boodschappen voor anons en MAGA zijn.


Telegram (
Praying Medic
Was The Hype Necessary?
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”