Trump heeft officieel aangekondigd in 2024 opnieuw president te willen zijn.

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Trump heeft officieel aangekondigd in 2024 opnieuw president te willen zijn.

Bericht door noumoe »

Wel, dat was het dus, Trump heeft officieel aangekondigd in 2024 opnieuw president te willen zijn. Hij beloofde veel goede zaken en drastische veranderingen en ik geloof ook zeker dat hij zijn beloftes weer gaat waarmaken zoals hij ook in zijn eerste presidentschap deed. Hij kondigde geen onmiddellijke acties aan, vertelde wel dat Nancy Pelosi als speaker of the House is ontslagen.

Tsja, ik had ook op meer vuurwerk gehoopt, maar dit is waar we het mee moeten doen.

De laatste berichten zijn dat de republikeinen toch de meerderheid in het Huis hebben gekregen en Arizona is nog niet opgegeven, waarschijnlijk komt er een hertelling en dan is de kans zeer groot dat Kari Lake alsnog als winnaar uit de bus komt. Als de republikeinen ook de meerderheid in de Senaat krijgen, dan kunnen ze in januari (als ze worden beëdigd in hun nieuwe functie) al beginnen met het aanpakken van de democraten en hun corrupte en misdadige praktijken, dan kunnen ze een eind maken aan dat idiote 6 januari comité en beginnen met onderzoeken naar wie er werkelijk met Rusland samenzwoer om Trump uit het Witte Huis te houden en we weten allemaal allang dat dat Hillary, Obama, Biden, de top van de FBI en de top van het ministerie van justitie was en nog wel wat van dat slag mensen. Er zullen dan ook wel onderzoeken worden gestart naar de verkiezingsfraude, want als je 2024 als doel hebt, dan zullen de verkiezingen zonder fraude moeten zijn. Het zullen denk ik spannende weken worden en we zullen beslist meer van Trump horen en zijn plannen voor de burgers van de VS en het land zelf.
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”