WIJZIG JE PERSPECTIEF OP DURHAM’s ROL

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

WIJZIG JE PERSPECTIEF OP DURHAM’s ROL

Bericht door noumoe »

WIJZIG JE PERSPECTIEF OP DURHAM’s ROL

Door: BioClandestine

19 oktober 2022

Vertaling: Paul Harmans

Ik stop met de Danchenko rechtszaak, omdat ik inzie dat Durham’s rol meer die van een onderwijzer is, dan van een openbare aanklager. En helaas, veel binnen deze gemeenschap snakken zo naar gerechtigheid, dat zij teleurgesteld zijn als lagere pionnen niet veroordeeld worden. En toch, als Danchenko wel schuldig was bevonden, dan hadden dezelfde mensen die boos zijn, geroepen dat: ‘niets van dit alles ertoe doet, totdat Hillary en Obama aan de beurt zijn.’ Wat waar is.

We moeten ons succes niet laten afhangen van lagere spelers zoals Danchenko of Sussmann. Namen die 99,99% van het volk niet kent totdat ze in een rechtszaak verschijnen. Dit gaat niet over hen. Dit gaat om een complot dat helemaal tot aan de top gaat, en het onthullen van het web aan ondergeschikten die Obama en de Hillary campagne gebruikten om hoogverraad te plegen.

Dat deze rechtszaken in deze tijd plaatsvinden (kort voor de midterms) toont voor mij aan dat het een getimede informatieoperatie is om het volk te onderwijzen aangaande het uitgestrekte complot uitgevoerd door het DNC (Democratisch Nationaal Comité), (wat betekent dat de Witte Hoeden de macht bezitten.)

Dit is een enorme en complexe misdaad. Het vergt uitvoerig werk en talloze bewijzen van samenzwering die nodig zijn om deze hooggeplaatste spelers te veroordelen. Niet slechts wettelijk, maar op het vlak van de publieke opinie. Als we gewoon Hillary en Obama opsluiten zonder dat het grote publiek is ingelicht over wat er heeft plaatsgevonden EN hen het als een feit hebben laten accepteren, dan zou dat resulteren in chaos, burgerlijke opstand, massale burgerlijke slachtoffers, enz.

Welnu, ik weet dat iedereen ongeduldig wacht op IEMAND die verantwoordelijk voor IETS wordt gehouden, maar als enkele Russische spionnen, betaald door Hillary, veroordeeld worden voor liegen tegen de FBI, dan brengt ons dat eerlijk gezegd niet dichterbij het verantwoordelijk houden van Hillary en Obama. Wat ons daar WEL dichterbij brengt, is een massaal publiek ontwaken voor dit complot, wat vorderingen maakt via Durham.

Wel, zal Durham uiteindelijk iemand veroordelen? Zal dit gebrek aan gerechtigheid leiden tot een militaire ingreep van de een of andere vorm? Ik ben er niet zeker van. Maar ik kan zien dat zijn werk het verhaal verspreidt dat het DNC verachtelijk is en het de conservatieve media de nieuwskoppen verschaft die constant vertellen over de verraderlijke activiteiten van het DNC en die de ether overspoelen in de aanloop naar de midterms.

Als je vertrouwen in het plan afhangt van de veroordeling van Igor Danchenko, sta dan maar gereed voor veel, VEEL meer teleurstellingen. Begrijp het uiteindelijke doel en bekijk alle schermutselingen door de 40.000 voet hoge lens (het grotere plaatje).
https://bioclandestine.substack.com/p/a ... on-durhams
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”