Weer een Trump verkrachtingszaak, wie trapt er nog in?!

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Weer een Trump verkrachtingszaak, wie trapt er nog in?!

Bericht door noumoe »

Weer een Trump verkrachtingszaak, wie trapt er nog in?!

Er zullen wel weer mensen zijn die het klakkeloos voor waar aannemen omdat het in de krant staat en op het journaal wordt gezegd. Die mensen hebben nog steeds niet door dat nagenoeg ALLES wat het nep nieuws de afgelopen 6 jaar over Trump hebben beweerd, volslagen leugens zijn. En dat is ook het geval met de volgende heksenjacht op Trump, die natuurlijk niet per toeval nu in oktober opduikt. Amerika heeft altijd al de reputatie gehad dat vlak voor de verkiezingen de kandidaten elkaar met stront bekogelen en daarvoor van alles en nog wat verzinnen, als het de tegenkandidaat maar in een kwaad daglicht plaatst, dan is blijkbaar alles geoorloofd.

Denk je nu echt dat als deze vrouw door Trump verkracht zou zijn, dat ze daar nu pas mee naar buiten komt? Natuurlijk is ze door het Deep State schorem opgezocht omdat er ergens een foto is gevonden waarop ze samen met haar man en Trump staat, iets wat het schorem nodig heeft om een verbinding te leggen tussen een persoon en Trump. Haar zal bescherming en een fiks bedrag beloofd zijn om valse beweringen tegen Trump te uiten. Ik meen dat haar een boekdeal is aangeboden, dat is de gang van zaken bij de Deep State, ze hoeft het natuurlijk niet zelf te schrijven, dat doet een ander wel en ze zal er vooraf door een uitgeverij een miljoen dollar voor krijgen, geld dat de uitgeverij voor dat doel ook weer van de ‘een of andere instantie’ heeft gekregen.

Trump gaf er de volgende verklaring over uit:

Deze ‘mevr. Bergdorf Goodman’ zaak is complete oplichterij en ons rechtssysteem in dit land, maar met name in de staat New York (kijk even naar Peekaboo James), is een gebroken schande. Je moet vijf jaar strijden en een fortuin uitgeven om je reputatie terug te krijgen van leugenaars, bedriegers en mislukkelingen. Deze beslissing komt van de rechter die terecht een nederlaag leed bij zo’n zelfde zaak betreffende mij. Ik ken deze vrouw niet, ik heb geen idee wie zij is, anders dan dat het lijkt dat zij een foto van mij heeft van jaren geleden, met haar man, waarbij ze mijn hand schudden op een receptie bij een celebrity liefdadigheidsevenement. Ze heeft dit verhaal compleet verzonnen, dat ik haar ontmoette bij de deur van dit drukke New York City warenhuis en haar binnen minuten ‘overweldigde’. Het is bedrog en een leugen, net zoals al het andere bedrog dat in de afgelopen zeven jaren over mij is uitgestort. En, hoewel ik het niet mag zeggen, maar ik doe het toch. Deze vrouw is niet mijn type! Ze heeft geen idee op welke dag, welke week, welke maand, welk jaar of in welk decennia deze zogenoemde ‘gebeurtenis’ zogenaamd plaatsvond. De reden waarom ze dat niet weet, is omdat het nooit is gebeurd en ze wil niet betrokken raken bij details of feiten die later bewezen kunnen worden alszijnde fout. Als je Anderson Cooper’s interview met haar bekijkt (waar anders dan bij het corrupte CNN! Vert.), waar zij een werkelijk waardeloos boek promootte, dan zal je zien dat het complete zwendel is. Ze veranderde haar verhaal van begin tot eind, met name na de reclamepauze om aan de bedoelingen van CNN en Anderson Cooper te voldoen. Ons rechtssysteem is stuk tezamen met bijna alles in ons land. Haar advocate werkt voor de politiek en is een Cuomo maatje die rondgaat en mensen vertelt dat de manier om Trump te verslaan, is om hem van alle kanten gerechtelijk te vervolgen. Zij daagt mij voor talloze frivole zaken voor het gerecht, net als deze zaak en het rechtssysteem doet niets om dat te stoppen. In de tussentijd en voor de record, E. Jean Carroll vertelt niet de waarheid, het is een vrouw waar ik niets mee van doen had, ik kende haar niet en ik heb geen enkele interesse haar te kennen zelfs al zou ik ooit die kans krijgen. Alles wat ik nu weer kan doen is weer jarenlang door rechterlijke nonsens gaan om mijn naam te zuiveren van haar en de valse aanvallen van haar advocate op mij. Dit kan alleen ‘Trump’ overkomen!
https://qagg.news/?q=%23%23TT2415
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”