Dit interview van afgelopen 12 oktober van Grant Stinchfield met Dave Hayes is een absolute aanrader!

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Dit interview van afgelopen 12 oktober van Grant Stinchfield met Dave Hayes is een absolute aanrader!

Bericht door noumoe »

Dit interview van afgelopen 12 oktober van Grant Stinchfield met Dave Hayes is een absolute aanrader!

Ik (Paul Harmans) heb alleen het intro van Stinchfield, dat begint op 6:10 in de video, en een paar antwoorden van Dave vertaald, maar Dave Hayes, onder de aanduiding Praying Medic op Internet, vertelt je exact wat Q is en het zal je niet teleurstellen!

Grant Stinchfield: Het andere verhaal waar ik vandaag over wil praten, is dit idee van Q en het Qanon fenomeen. Van Q wordt gedacht dat het een Deep State insider is, iemand diep binnen de inlichtingengemeenschap, die pertinente informatie vrijgaf en mogelijke voorspellingen van wat er komt, op een website genaamd 4chan. Ik wil dat niet het dark web noemen, want iedereen kan er in feite naartoe gaan, maar laat ik het een zelden gebruikt deel van het web noemen, waar de meeste mensen niet komen. Hij gaf er Q berichten vrij en boy oh boy, Q kreeg de aandacht van heel veel, in het begin niet-geïnformeerde, mensen en daarna hielp Q mensen van een niet-geïnformeerde robot, een liberale, blinde zombie, naar iemand met zijn ogen wijd open voor de corruptie van de regering en de gevestigde media die er niet zijn om hen (het volk) te helpen.

Is Q werkelijk een Deep State insider in de inlichtingengemeenschap? Misschien. Ik geloof in feite dat Q deel uitmaakt van het Trump team en een psychologische operatie is om overheidscorruptie te onthullen en dat wordt ingezet om de doorsnee mens te informeren dat de overheid/regering er niet is om hen te helpen, tenminste het grootste deel van de overheid niet. En dat er werkelijk een Deep State bestaat, een overheersende groep van carrière-bureaucraten zoals het gedurende de jaren werd genoemd.

Mijn gedachten zijn: Is Q wellicht Dan Scavino? Dan, vergeef het mij dat ik je naam noem als je niet Q bent, het is slechts mijn speculatie. Dan Scavino was de man die verantwoordelijk was voor Trump’s social media. En ze zijn briljant, dat (Q) team. Omdat ze de aandacht vingen van mensen die het nodig hadden hun aandacht te vangen. Dan is er natuurlijk dat de media Q bewapende, zij namen Q, ze verdraaiden de verhaallijn van wat Q werkelijk deed, het praten over de Deep State corruptie, en zij brachten allerlei idiote dingen naar voren, bloedzuigers, vampiers, kinderseksgroeperingen, allemaal van dat soort dingen, die ik overigens nooit heb kunnen vinden in welke Q post dan ook. Dus, ik ben niet een super gelover, ik ben geen super neezegger, ik ben iemand die ernaar kijkt als een fenomeen dat mogelijk meer goed deed dan dat het schade aanrichtte. Maar ik wil tot op de bodem uitzoeken wat er achter de Q beweging zit. Waarom ving het de aandacht van zoveel Amerikanen (en van talloze miljoenen wereldwijd. Vert.)?

Wel, met dat vond ik dat we rechtstreeks naar de bron moeten gaan, hier is iemand die een vreselijke hoop over Q weet, over het Qanon fenomeen, wat echt is, wat niet echt is en die werkelijk door de gevestigde media is vervloekt voor het graven hierin. We hebben het over Dave Hayes, veel van jullie kennen hem wellicht als Praying Medic op Truth Social en hij was op Twitter één van de voornaamste verspreiders van Q informatie en werd er daarom van verwijderd.

Dave Hayes, welkom bij het programma.

(Ik haal nu een paar opmerkingen van Dave aan die hij in het interview doet. Vert.)

Dave: Ik denk dat Q een operatie is gesteund door Trump en het leger. Q wijzigde de wijze waarop mensen dachten over de gevestigde media, over cultuur, over institutionele corruptie. En ja, ik ben er vrij zeker van dat Scavino in het team zit. Q en Trump postten op dezelfde tijdstippen, telkens en telkens weer, tot op het punt waarbij het mathematisch onmogelijk wordt dat het toeval is.

Dave: Onder de onderzoekers heerst de opvatting dat we niet weten wie Q is. Er is wel een goede reden te geloven dat Q+ President Trump is. Als je naar de Q posts gaat en je vindt een post ondertekend door Q+, dan kun je die posts lezen en zeggen: wow, dit klinkt exact zoals Trump het zou zeggen. De opvatting is dat Q een team van mensen is, Scavino zit bijna zeker in het team en dan zijn er leden die werken bij militaire inlichtingen. De eerste posts van Q hinten sterk op de militaire inlichtingen, specifiek de NSA (National Security Agency) waar een Q groepering bestaat, wat een leidinggevend groepering binnen de NSA is op het gebied van wetshandhaving. Ik denk dat er 3 of 4 mensen van binnen de NSA zijn die de sleutelfiguren zijn die de posts opmaken.

Grant Stinchfield: Ik vraag mij af of hij (Trump) er inderdaad zo nauw bij betrokken is dat hij posts schrijft, of is dat te technisch voor iemand als hem?

Dave: Ik denk niet dat het te technisch is. In feite is er een reden om aan te nemen dat Trump in 2015 op het 4chan board zat en tegen de anons sprak. Waarom zeg ik dat? Omdat er discussies zijn op 4chan waaronder een memer (iemand die oa. foto’s ed. van een pakkende tekst voorziet. Vert.). Men sprak daar dat deze man, dat het lijkt dat deze anon beweert Trump te zijn, en één van de anons had een meme op zijn 4chan profiel en zei: “Wel, als jij Trump bent, Tweet dan deze meme van mijn profiel op je Twitteraccount.” En ongeveer 15 minuten later dook deze man’s profiel meme op op Trump's Twitteraccount. Dus ik denk dat Trump al jaren samen met de anons op deze websites was, ver voordat Q begon, twee jaar voordat Q begon.

Tot zover de vertaling, bekijk beslist het gehele interview op deze link:
https://rumble.com/v1njads-the-truth-ab ... heist.html
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”