Vertaling Paul Harmans van het statement van Trump van 3 oktober betreffende de rechtszaak tegen CNN en andere nieuwsorg

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Vertaling Paul Harmans van het statement van Trump van 3 oktober betreffende de rechtszaak tegen CNN en andere nieuwsorg

Bericht door noumoe »

Vertaling Paul Harmans van het statement van Trump van 3 oktober betreffende de rechtszaak tegen CNN en andere nieuwsorganisaties.

Vandaag is er een rechtszaak tegen CNN aangespannen, het ooit prestigieuze nieuwskanaal dat is afgegleden naar een verspreider van desinformatie, belastering en Nep Nieuws op een niveau waarvan het Amerikaanse Volk, en inderdaad de Wereld, niet eens kunnen geloven dat dat mogelijk is. Voor jaren heb het zien plaatsvinden, vaak in ongeloof, maar de tijd is eindelijk gekomen om CNN aansprakelijk en wettelijk verantwoordelijk te stellen voor hun opzettelijk misleidende en lasterlijke beweringen die ze over mij maakten en ook, direct en indirect, over mijn hechte, toegewijde en vaderlandslievende supporters - Mensen die van de Verenigde Staten van Amerika houden, maar op vele vlakken zeer oneerlijk zijn behandeld. ‘De Grote Leugen’ waaraan zij constant refereren is eigenlijk ‘De Grote Leugen’ maar dan omgekeerd. Ze weten dat en het zal in het gerechtshof bewezen worden!

In de komende weken en maanden zullen we ook rechtszaken aanspannen tegen een groot aantal andere Nep Nieuws Media Bedrijven voor hun leugens, belastering en wangedrag, inclusief de aanduiding: ‘De Grote Leugen’ die zij zo vaak gebruikten bij hun desinformatieaanval op de Presidentiële Verkiezing van 2020.

Evenzo zullen we een gepaste actie uitvoeren tegen het Ongeselecteerde Comité van 6 januari, ongeacht het overweldigende bewijs WEIGERDEN zij de aanzienlijke Presidentiële Verkiezings Fraude die plaatsvond te onderzoeken, in plaats daarvan onderzoeken en kwellen ze de mensen en Patriotten die hun beklag doen en er vragen over stellen. Het gesjoemel met en het stelen van onze Presidentiële Verkiezing was wellicht De Misdaad Van De Eeuw, en kijk wat er momenteel met ons Land gebeurt!

Het Ongeselecteerde Comité heeft geweigerd te erkennen, zoals ook de Biden Inspector General op het ministerie van defensie en anderen deden, dat ik dagen voorafgaand aan 6 januari aanraadde en goedkeurde om duizenden manschappen in te zetten om te garanderen dat er kalmte, veiligheid en beveiliging was bij het Capitool en in het gehele Land. Dat aanbieden van de Nationale Garde werd verworpen door de Speaker of the House Nancy Pelosi en burgemeester Bowser van Washington DC - de wet vereist een aanvraag van hen, maar zij deden dat niet, in plaats daarvan lieten ze het Land in de steek.

Ik ben trots op het aanspannen vandaag van een rechtszaak om daarmee het proces aan te vangen om op te staan tegen het Nep Nieuws en de Gevestigde Media.
https://qagg.news/?q=%23%23TT2211
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”