Ep. 2865b- Soms Moet Je Alles Verliezen Om Te Zien Wie Loyaal Is, Geen Illusie Meer

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Ep. 2865b- Soms Moet Je Alles Verliezen Om Te Zien Wie Loyaal Is, Geen Illusie Meer

Bericht door noumoe »

Ep. 2865b- Soms Moet Je Alles Verliezen Om Te Zien Wie Loyaal Is, Geen Illusie Meer

X22 Report van 2 september 2022

Vertaling van 12:14 tot 15:09 door Paul Harmans

Wat heel interessant is, is dat we weten dat Elon een rechtszaak heeft die in oktober zal plaatsvinden. We weten dat er een persoon is die naar voren kwam en zei: “Luister, het is niet slechts 5% bots, het ligt rond 80%.” 80% op Twitter zijn bots en we weten dat er bot farms zijn die de macht over het narratief hebben. Dat is waarvoor ze big tech gebruiken, dat doen ze zodat ze de macht over het narratief hebben. Ze hebben de macht over het narratief, het nepnieuws verwijst daarnaar en big tech verwijst weer naar het nepnieuws en het is één gigantische cirkel om je ervan te overtuigen dat de propaganda absoluut de waarheid is.

Maar mensen beginnen te zien: ‘nee, dit is niet de waarheid’. Wat betekent dat al deze big tech bedrijven momenteel in de problemen zitten. Twitter zit in de problemen, Facebook zit in de problemen. Waarom denk je dat Mark Zuckerberg naar voren kwam en zei: “Wel, de FBI vertelde ons dat te doen.” Het is net als een klein kind: “Hij vertelde mij wat ik moest doen.” Dat is wat Mark Zuckerberg zojuist deed: “Wel, de FBI vertelde mij wat ik moest doen, ik ben daar niet verantwoordelijk voor” Dus, nu zitten de social media bedrijven in de problemen. En dat zal zich verspreiden naar elk ander social media bedrijf.

En Trump postte dit op TRUTH Social (zie de afbeelding in de post onder deze post), en hij verwijst naar de brief die Grassley en andere republikeinen aan Facebook schreven en die zegt: ‘Luister, wij hebben de informatie nodig over Hunter Biden’s laptop, wat de FBI zei, wij moeten weten wat er hier gaande is.’ Trump reageerde op het artikel (waarin de brief wordt behandeld. Vert.) en schrijft: ‘Problemen op komst?’ En jazeker, er zijn problemen op komst voor Facebook. Laten we eens teruggaan naar (Q) post 989, het is van 2 april 2018 en als we benedenaan kijken, zegt het: Facebook, Amazon, Twitter, GOOG (Google. Vert.) (met daaronder een hele rij puntjes waar de volgende die gaat vallen kan worden ingevuld. Vert.) GROTE problemen, Q (zie de afbeelding in de post onder deze post). Ohhh, er komen grote problemen!

Wacht totdat het volk erachter komt wat deze social media bedrijven werkelijk zijn en wat ze hebben gedaan. Hun gehele bestaan kan imploderen. En ik vraag mij af of Trump stand-by staat en sommige van de stukjes opraapt via zijn acquisitiebedrijf. Dat is interessant is het niet? Want wat denk je dat er gaat gebeuren als mensen gaan ontdekken: ‘Wacht, zijn er bot farms die het narratief beheersen? Ze logen tegen de SEC? (de Amerikaanse toezichthouder van de verschillende effectenbeurzen. Vert.). Ze logen tegen de aandeelhouders? Denk je dat deze bedrijven dat zullen overleven?’

Oh, dit gaat heel interessant worden. Wat gebeurt er als Trump beslist om met zijn acquisitiebedrijf deze bedrijven op te kopen? En dan de bots verwijdert en ze misschien samensmelt met TRUTH Social en in feite zo de controle heeft over die andere platforms en hij de bot farms verwijdert en het narratief. En mensen toestaat te zeggen wat zij willen zeggen, zolang het niet tegen de wet is natuurlijk.
https://rumble.com/v1iey0j-ep.-2865b-so ... ion-n.html
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”