Jessie Czebotar: huiszoeking in Trump’s Mar-a-Lago had te maken met kindermisbruikdossier

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Jessie Czebotar: huiszoeking in Trump’s Mar-a-Lago had te maken met kindermisbruikdossier

Bericht door noumoe »

Jessie Czebotar: huiszoeking in Trump’s Mar-a-Lago had te maken met kindermisbruikdossier

Opmerkingen Paul: De huiszoeking bij Trump had beslist te maken met meerdere schandalen en misdrijven van de Deep State waarbij ook de top van de FBI betrokken was/is. De top van de FBI en het ministerie van justitie waren gegarandeerd op de hoogte van het al zo vaak benoemde feit dat alle documenten die Trump in Mar-a-Lago had, allemaal door hem gedeclassificeerd (dus niet meer geheim) waren en daardoor in principe voor iedereen in te zien. De documenten waar men naar op zoek is lagen wellicht niet bij Trump, zo slim is Trump wel.

Durham heeft er een deel van en zal dat gebruiken in zijn rechtszaak waarbij de daders van de spionage op Trump en de opdrachtgevers voor het valse Steele dossier om hem daarop af te kunnen zetten, worden gedagvaard. En Trump zal absoluut kopieën van de documenten hebben en die liggen beslist op diverse andere locaties. Het gaat er bij de huiszoeking niet alleen om om Trump te grazen te nemen, maar het gaat de Deep State puppets erom dat de FBI voor hen uitzoekt wat er over hun misdaden in de documenten van Trump staat en hoe vernietigend die documenten voor hen kunnen zijn als het allemaal wordt vrijgegeven aan het volk.

Ik meen dat er iets van 11 of 12 New Yorkse politieagenten de inhoud van de laptop van Anthony Weiner hebben bekeken en voor zover ik weet zijn er van dat aantal 9 ‘overleden’. Iets dat je al doet afvragen of dat wel toeval is. In het artikel lees je daar meer over. En ik wil je waarschuwen, de Frazzledrip video staat volgens beweringen op het dark web, een onderdeel van Internet dat moeilijk bereikbaar is, maar als je hem vindt, bekijk hem NIET! Je zal voor de rest van je leven elke nacht wakker liggen.
----------------------

Was Donald Trump op de hoogte van de video Frazzledrip die op de Anthony Weiner laptop stond? Had hij verzegelde documenten in bezit die compromitterend zijn voor zijn politieke rivaal Hillary Clinton? De getuigenis van Jessie Czebotar werpt een geheel nieuw licht op de recente huiszoeking van Mar-a-Lago.

Frazzledrip op Weiner laptop
Op die video is volgens getuigen Hillary Clinton met Huma Abadin te zien die samen een jong meisje martelen, verminken en vermoorden. Huma Abadin was de vrouw van Anthony Weiner en de rechterhand van Hillary Clinton. In het strafrechtelijk onderzoek tegen Anthony Weiner vond de New York Police Department (NYPD) deze video in een map op zijn laptop, die gelabeld was als “levensverzekering”.

New Yorkse politie-agenten moeten braken
Over deze laptop zegt Sydney Powell, de advocaat die het Trump-team ondersteunt in het aanvechten van verkiezingsfraude in de presidentsverkiezingen van 2020: “Als ik de president was, zou ik de Anthony Weiner laptop opeisen en deze naar de meest vertrouwde persoon in het leger brengen, alles uit elkaar halen en hem gaan gebruiken. Er staat veel (bewijs – red.) op die laptop, daar twijfel ik niet aan. Ik heb zelfs gehoord dat de politie-agenten van New York die er iets van hebben gezien, ook al zijn het doorgewinterde rechercheurs, letterlijk moesten overgeven.”
https://www.ellaster.nl/2022/09/02/jess ... uikdossier
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”