Ep. 2858b - [Deep State] Middelen Ingezet, Trump Bereidt Volgende Fase Voor, Boemerang

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5616
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Ep. 2858b - [Deep State] Middelen Ingezet, Trump Bereidt Volgende Fase Voor, Boemerang

Bericht door noumoe »

Ep. 2858b - [Deep State] Middelen Ingezet, Trump Bereidt Volgende Fase Voor, Boemerang

X22 Report van 24 augustus 2022

Vertaling van 29:31 tot 32:22 door Paul Harmans

Welnu, het andere dat zeer interessant is: we weten dat Trump het World Economic Forum, de centrale banken tegenwerkte, hij bestreed hun gehele missie, de great reset, de green new deal en om alles gesloten te houden met hun nep pandemie. Hij bestreed het met het vaccin. En ja, hij streek gedurende die tijd de verdienste ervoor op. Ik denk dat dat met een bedoeling was. Uiteindelijk zal dit zich tegen deze (Deep State) personen keren.

En het lijkt dat de Deep State spelers het narratief verschuiven. Waarom? Ze zijn het narratief van de pandemie kwijtgeraakt, het vaccin blijkt verschrikkelijk te zijn, er zijn zoveel verschillende bijwerkingen. Ze vertelden ons dat het volkomen veilig en effectief was, ze pushten de verplichtingen en zij willen daarvan niet de schuld krijgen, dus schuiven ze het nu door naar Trump.

Nu komen ze naar voren en zeggen dat de Trump regering de FDA onder druk heeft gezet om goedkeuring te verkrijgen het covidvaccin in te zetten. En ze zeggen dat ze dat met een reden deden, namelijk om stemmers aan hun kant te krijgen vóór de 2020 verkiezing. Wel, kwamen de vaccins niet ná de verkiezingen? Jazeker, het was de bedoeling ze ervóór te krijgen, maar wie hield ze tegen? De Deep State spelers en zij gaven ze vrij en nu trachten zij Trump de schuld te geven.

Wat denk je dat dit gaat doen terwijl ze hiermee doorgaan? Denk je dat Trump geen documentatie heeft over de FDA, de CDC, de Deep State spelers en wat zij met het vaccin doen? Ik geloof dat hij dat heeft. Maar bedenk je, hij gaat dat niet vrijgeven, ze zullen op een andere manier naar buitenkomen. Dat weten ze reeds.

En bedenk je, gedurende zijn tijd in het Witte Huis, zijn regering, zij vochten voor het opnieuw goedkeuren van hydroxychloroquine. Denk daaraan, gedurende zijn tijd in de politiek, toen hij in het Witte Huis zat, pushte hij hydroxychloroquine omdat hij wist dat dat de pandemie meteen zou beëindigen. En hij vocht continue voor de nieuwe goedkeuring ervoor. Wie was daartegen? Was het de FDA? Absoluut! Zij zijn degenen die tegen het noodgebruik van het medicijn waren, omdat het liet zien dat het ineffectief was tegen corona. Is het werkelijk ineffectief tegen corona? Nee, ik denk dat dr Zelenko, de Frontline Doctors en vele andere dokters hebben laten zien dat dat helemaal niet waar is.

Ik denk dat zij bij het volgen van dit pad, dat het een boemerangeffect op hen zal hebben. En bedenk je, er is inmiddels veel tijd verstreken en er is nu overvloedig bewijs dat laat zien dat ivermectine en hydroxychloroquine, dat het allemaal werkt. En in feite wist Fauci dat, de FDA wist dat, andere dokters wisten dat, maar zij werden opgedragen het allemaal te onderdrukken. En ik geloof dat we daar informatie over naar buiten zullen zien komen, net zoals over al het andere.

Tijd is een verbazingwekkend ding. Tijd laat je de waarheid zien en als je gewoon wacht en geen dingen vanuit angst doet, dan zal je de waarheid zien, die zal altijd tevoorschijn komen.
https://rumble.com/v1h7qg5-ep.-2858b-ds ... erang.html
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”