Voor mensen die meer willen weten over devolutie en of Trump dat werkelijk heeft ingesteld:

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Voor mensen die meer willen weten over devolutie en of Trump dat werkelijk heeft ingesteld:

Bericht door noumoe »

Voor mensen die meer willen weten over devolutie en of Trump dat werkelijk heeft ingesteld:

Introductie van de samenvattingen
Patel Patriot verkent in zijn artikelen de theorie van ‘devolution’. ‘Devolve’ betekent ‘overdragen’ en ‘devolution’ betekent dus ‘overdracht’. Devolution is een tijdelijk programma waarin essentiële overheidsfuncties overgedragen zijn aan externe partijen, bijv. ten tijde van een oorlog. Heeft Trump voor zijn vertrek het stokje doorgegeven aan door hem geselecteerde personen, en is Joe Biden dus helemaal geen president van Amerika?

Patel Patriot onderbouwt al zijn beweringen met officiële bronnen, zoals overheidsdocumenten en -websites. Je kunt daardoor als lezer zelf alle bronnen nakijken. Persoonlijk vind ik dit een vereiste voor betrouwbaar onderzoek. Klik op de link bovenaan elk deel om de bronnen te bekijken.

Bij het samenvatten houd ik de lijn aan van de schrijver. Alle beweringen komen dus niet van mij, maar van Patel Patriot. Af en toe voeg ik {tussen accolades, red.} een zin toe ter verduidelijking.

Alle credits voor dit fantastische ‘graafwerk’ gaan naar Patel Patriot!
https://themoreyouknow17.wordpress.com/devolution/
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”