Voormalig VS-Generaal, presidentieel adviseur: “Wij zijn allen Nederlandse Boeren”

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Voormalig VS-Generaal, presidentieel adviseur: “Wij zijn allen Nederlandse Boeren”

Bericht door noumoe »

Voormalig VS-Generaal, presidentieel adviseur: “Wij zijn allen Nederlandse Boeren”

Opmerkingen vooraf Paul: Generaal Michael Flynn behoort tot de inner circle van Trump. Toen Trump aan zijn presidentschap begon waarschuwde Obama hem voor Flynn, die zou onbetrouwbaar zijn. Trump wist wel beter en stelde Flynn aan als veiligheidsadviseur voor zijn regering. Dat duurde slechts 3 weken omdat de democraten en de corrupte Obama rechters Flynn ervan beschuldigden dat hij in het geheim met de Russen onderhandelde, wat voor veel mensen die hun eigen onderzoek niet deden heel logisch klonk, omdat ook Trump volgens hetzelfde schorem door Poetin in het zadel was geholpen door de 2016 verkiezingen te vervalsen. Vier jaar lang hebben ze de rechtszaken tegen Fynn weten vol te houden, waarna Trump hem gratie verleende.

Wat Flynn echter had gedaan maakte deel uit van zijn nieuwe functie als veiligheidsadviseur, hij voerde gesprekken met buitenlandse militairen over de komende 4 jaar Trump en wat dat zou gaan betekenen voor de wereld en dus sprak hij ook met zijn Russische tegenhanger. Obama, Biden, Hillary en nog een hele stoet corrupte lieden hadden hiermee een aanleiding (volkomen ten onrechte natuurlijk) om Flynn te beschuldigen van ‘ongeoorloofd’ contact met Rusland en lieten hem oppakken. De onderliggende bedoeling was echter om Flynn weg te halen uit de Trump regering OMDAT Flynn in de jaren daarvoor als directeur van de militaire contraspionage (Defence Intelligence Agency) onderdeel was van de Obama/Biden regering en dus volledig op de hoogte was van alle oorlogsmisdaden en andere corruptie van die regering en ze waren als de dood dat hij die kennis, volledig in lijn met wat Trump de kiezer had beloofd, openlijk met de wereld zou delen.

Het antwoord van Flynn op de vraag van een marinier (zie daarvoor het artikel) was gebaseerd op het feit dat Flynn weet dat de 2020 verkiezingen frauduleus zijn verlopen en Biden een illegale president is en dat een staatsgreep zou moeten plaatsvinden. Frontnieuws brengt goede artikelen, maar ik heb nog nooit een positief artikel over Trump gezien en wat ik hierboven in mijn opmerkingen schrijf, had Frontnieuws ook moeten schrijven. Frontnieuws schrijft het artikel omdat ze wel achter de boeren staan, maar niet achter Trump en dat valt op te maken uit hoe het artikel is opgesteld. Flynn’s toespraakje aan de Nederlandse boeren kon gisteren op een groot scherm in Amsterdam gevolgd worden. Frontnieuws geeft de link naar de video van gisteren en luister eens naar de introductie van Flynn, maar geen woord daarvan in het artikel.

Voormalig VS-Generaal, presidentieel adviseur: “Wij zijn allen Nederlandse Boeren”

Een gepensioneerde hoge Amerikaanse generaal heeft zich onlangs uitgesproken ter ondersteuning van protesterende boeren in Nederland. Hij was een tijdlang directeur van de militaire contraspionage (Defence Intelligence Agency) en drie weken lang veiligheidsadviseur van de regering-Trump, schrijft Unser-mitteleuropa.com.

"Ik voel mij vereerd dat ik een paar opmerkingen mag maken over de Nederlandse boeren die voor hun vrijheid streden. Het heden is een van de belangrijkste momenten, niet alleen in de geschiedenis van de VS, maar zeker in de geschiedenis van de vrijheidslievende wereld. Al onze rechten worden aangevallen!

Wij aanvaarden niet dat onze vrijheden worden afgepakt, en daarom beginnen vele volkeren over de hele wereld in opstand te komen tegen de tirannie van hun regeringen! Maar vandaag gaat het erom de Nederlandse boeren te steunen en duidelijk te maken dat u het begrijpt."
Zie voor de rest van het toespraakje het artikel:
https://www.frontnieuws.com/voormalig-v ... dse-boeren
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”