De op handen zijnde ondergang van de nepnieuwsmedia

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

De op handen zijnde ondergang van de nepnieuwsmedia

Bericht door noumoe »

De op handen zijnde ondergang van de nepnieuwsmedia

Door: BioClandestine

Vertaling: Paul Harmans

Vandaag ga ik antwoord geven op de meest voorkomende vragen/zorgen over de voortgaande operatie. Een vraag die ik meerdere malen per dag krijg is: “Wat maakt het uit als de gevestigde media het niet rapporteren?”

Wat velen niet begrijpen is dat de gevestigde media geen verslag uitbrengen van deze verhalen omdat dat onderdeel is van het plan en dat bevestigt definitief de ondergang van de media. Vergeet nooit dat de media de nr.1 vijanden van het volk zijn. De media hebben ingestemd bescherming te bieden aan de Deep-State-Demonen om zodoende hun wurggreep op de waarneming van de werkelijkheid te behouden en om hen weg te laten komen met moord… en veel, veel ergere dingen.

Doordat de media verzuimen de meest belangrijke verhalen op de planeet te melden en ze te verbergen, zal, wanneer alle stof is neergedaald, de media volledig afgedaan hebben en het volk zal dan verder gaan met het stellen van vertrouwen in andere, meer betrouwbare nieuwsbronnen.

Dat proces is reeds begonnen. Nooit eerder in de geschiedenis heeft het volk zo weinig vertrouwen in de media gehad en nog nooit eerder heeft het volk zoveel aandacht geschonken aan burger/onafhankelijke journalisten. Kijk naar mijn Telegram pagina (BioClandestine). Er komen 100.000 mensen bij mij voor nieuws, omdat de media weigeren een goede service te leveren waar het volk juist naar op zoek is.

Bekijk het eens op deze manier. Laten we zeggen dat jij en je gezin gedurende de afgelopen 30 jaar naar de supermarkt gingen om eten te kopen. Maar gedurende de afgelopen zes jaar zijn zij in toenemende mate gestopt met het beschikbaar hebben van voldoende voedsel en het voedsel dat ze wel hebben is ook in toenemende mate slechter van kwaliteit geworden en de prijzen zijn gestegen. Uiteindelijk, ondanks dat je gedurende 30 jaar naar dezelfde winkel ging, ga je op zoek naar nieuwe bronnen voor voedsel. Dan blijkt dat er een onafhankelijke boerenmarkt dichter bij je huis is en er is daar een overvloed aan voedsel, de kwaliteit is goed en het is goedkoper. Je gezin zal daar boodschappen gaan doen en meer gezinnen willen daar hun boodschappen gaan doen en de supermarkt zal langzaamaan failliet gaan en verdwijnen.

Dat is precies wat er gebeurt met de media. Je bent getuige van de vernietiging van de oude garde. Doordat de media niets rapporteren over deze aardverschuivende onderwerpen, zullen ze achtergelaten worden als wij ons bewegen naar het volgende hoofdstuk van de mensheid.

Ik weet dat je het gezegde al een miljard keer hebt gehoord, maar het is niet slechts een gezegde, het is de waarheid: WIJ ZIJN NU HET NIEUWS. Het volk kan de waarheid niet meer krijgen van de media, dus zullen zij op zoek gaan naar onafhankelijke journalisten zoals ik, die het nieuws aan hen verschaffen. De gemeenschap ontwikkelt zich.

Dus stop met zoeken naar de media die voor ons de normies (de slapers) zullen laten ontwaken. Dat is niet zoals het zal gaan. Stop met het binden van ‘succes’ aan een wereldgebeurtenis als CNN er wel of niet verslag van doet, omdat ze dat eenvoudigweg niet gaan doen. En al zouden ze het wel doen, bijna niemand kijkt er meer naar.

CNN is 56% aan kijkers kwijtgeraakt sinds 2021. Waarom? Omdat zij het consequent over alles fout hadden en mensen zoeken nu naar andere bronnen. De aantallen van 2022 laten zien dat CNN ruwweg 700.000 prime time kijkers heeft, in tegenstelling tot Fox News met 2.6 miljoen.

In verhouding, mijn artikel van gisteren over de Durham dagvaardingen, is al meer dan 100.000 keer gelezen. Sommige van mijn substack artikelen zijn meer dan 300.000 keer gelezen. Dus ik, de een of andere kerel op zijn iPhone, bereikt ruwweg 1/7 van CNN’s kijkcijfers. En al die burgerjournalisten tezamen, ik garandeer je dat ons bereik veel breder is dan dat van CNN momenteel.

Ooit op Twitter, vóór 2020, hadden alle top Anons tezamen meer dan een miljard interacties per week. Wij begroeven MSNBC en CNN op twitter.

We werden allemaal van social media verwijderd en NOG STEEDS zijn we in staat terug te komen en een netwerk te creëren waarin we nieuws en informatie aan het Volk verschaffen.

Het idee dat de media dicteren wat echt is en wat niet, die tijd is voorbij. De media worden in het stof achtergelaten en in hun plaats rijst een nieuwe vorm van media op. Uitgevoerd door het Volk, voor het Volk.

Concluderend, de schapen gaan niet ontwaken door het kijken naar de media. Zij zullen pas ontwaken als de media zo vaak tegen hen gelogen hebben, dat ze gedwongen worden elders naar nieuws te zoeken. Geleidelijk aan zullen de media doorgaan met uiteenvallen naar onbelangrijkheid. Langzaam vervagen naar niet-ter-zake-doend.

Het is onze taak als Anons, Patriotten, BurgerJournalisten, Digitale Soldaten, enz. de waarheid te verschaffen en de plicht van de media uit te voeren en hen te VERVANGEN in de nieuwe wereld. Echte wereldgebeurtenissen volgen zich steeds vaker op en hoe meer de media vertikken daar aandacht aan te besteden, hoe meer mensen naar ons komen.

Wij zijn aan het winnen.
https://bioclandestine.substack.com/p/f ... extinction

Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/f ... extinction)
Fake News Media’s Pending Extinction
Today I’m going to address one of the most common questions/concerns about the ongoing operation. A question I get multiple times a day. “What does it matter if the MSM won’t cover it?
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”