6 januari, dat hebben we al eerder gezien

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

6 januari, dat hebben we al eerder gezien

Bericht door noumoe »

6 januari, dat hebben we al eerder gezien

Tot aan dit moment was ik onzeker over de 6 januari hoorzitting. Ik besteedde er weinig aandacht aan omdat het zo opvallend duidelijk was hoeveel werk de democraten ervan maakten om deze gebeurtenis tot iets te verheffen wat het niet is. Nu ik het heb zien ontvouwen, begint het mij te herinneren aan iets dat ik eerder heb gezien… De Mueller heksenjacht.

De linkerzijde is helemaal betrokken bij de 6 januari hoorzittingen, alle linkse mediaorganisaties hebben het op televisie weergegeven en hebben er veel aandacht aan besteed, en het is volledig in elkaar gevallen. Niet alleen spreekt het Trump vrij van het linkse ‘muiterij’ verhaal, het onthult ook tot hoe ver de democraten willen gaan om een verhaal te verzinnen. Volledig in lijn met hoe de normies ernaar kijken.

Klinkt net als Mueller. Maar vergeleken daarbij is bij 6 januari het tempo opgevoerd en is het gecomprimeerd tot hapklare brokken, een makkelijk te verteren saga. Wat meer geschikt is om de normies te laten ontwaken. De snelle ommezwaaien, de rechtstreekse vergelijkingen naast elkaar, dat maakt het makkelijker voor de normies om het op te pikken.

Kijk naar de resultaten van 6 januari tot nu toe. De democraten hebben niets bereikt, hun stergetuigen zitten vol onzin en iedereen weet het, Biden’s Geheime Dienst is bereid te getuigen om te bevestigen dat Hutchinson liegt. Het lijkt erop dat ze niets van haar getuigenis vooraf hebben geverifieerd en haar gewoon haar gang lieten gaan. Ondertussen sturen Biden en de democraten het land kop vooruit de grond in.

Deze operatie van de democraten heeft NUL structuur, zelfs niet een heel klein beetje. Als de democraten werkelijk geloven dat 6 januari/Trump de ‘grootste bedreiging voor de democratie is’ en dat dit het beste plan is dat ze konden verzinnen… dan hebben ze bewezen dat ze op zijn minst onoplettend/incompetent zijn.

De 6 januari clown show heeft niets anders gedaan dan schade aanrichten bij links en hun verhaal is alleen maar van voordeel geweest voor Trump, en dat herinnert mij zo aan Mueller, het is moeilijk je niet af te vragen of dit een witte hoeden operatie is. Als het loopt en klinkt als een eend…

De democraten naderen heel snel een verkiezing waarvan ze weten dat ze die genadeloos gaan verliezen en alles wat zij daartegen doen maakt het continue slechter voor henzelf? Ze hadden gedurende 1,5 jaar in beide kamers een meerderheid en hebben er niets mee bereikt. Ze hebben niet echt wetten opgesteld. Alles wat zij hebben gedaan is de wereld laten zien hoeveel beter het leven was onder Trump.

Of de witte hoeden hebben de macht, of de democraten zijn VRESELIJK incompetent, ik neig heel erg naar het eerste.

BioClandestine

https://rumble.com/v1ascr7-breaking-kas ... will-.html
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”