Wie of wat is Mike Pence werkelijk?

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Wie of wat is Mike Pence werkelijk?

Bericht door noumoe »

Wie of wat is Mike Pence werkelijk?

We kennen Mike Pence min of meer als de verrader die de 2020 presidentsverkiezing op 6 januari 2021 officieel goedkeurde, ondanks dat hij geweten MOET hebben van de gigantische stemfraude die had plaatsgevonden, wij vonden dat hij Trump een doodsteek in de rug gaf.

Maar… is het net als met Bill Barr, dat Pence het spel meespeelt dat gespeeld moet worden om de wereld wakker te maken voor de schier oneindige corruptie van de democraten en hun Deep-State-Meesters en welk gevaar de mensheid loopt als dit tuig hun snode plannen ongehinderd kan doorvoeren?

Luister daarom naar wat Pence afgelopen maandag tijdens zijn toespraak zei, zie de video en mijn vertaling daarvan in bovenstaande post.

Mijn uitleg hierbij is als volgt:

Zoals we inmiddels weten en waar achteraf gezien de Q berichten ook op wezen, is dat de opstellers van Het Plan wisten dat de presidentsverkiezing frauduleus zou verlopen en om ons te laten inzien dat nagenoeg geen enkele verkiezing (waar ook ter wereld en zeker de Amerikaanse 2020 presidentsverkiezing) eerlijk verloopt, moesten we daar het concrete bewijs van zien en dat werd absoluut in nov. 2020 geleverd en komt inmiddels groot naar buiten. Het Plan is ingenieus opgezet om de mensheid (dus niet alleen de Amerikaanse burger) stapsgewijs wakker te maken voor de corrupte wereld om hen heen en dat neemt tijd in beslag, veel tijd.

Vier jaar Trump was oa. bedoeld om iedereen te laten zien wat er met Amerika en de wereld kan gebeuren als er een eerlijke leider op de hoogste post zit, die geeft om zijn land en zijn volk. Onder Trump bloeide de Amerikaanse economie op als nooit te voren, de werkloosheid daalde ongekend, miljoenen burgers hadden geen voedselbonnen meer nodig.

Pedofilie en kinderhandel werden groots aangepakt, niet alleen Epstein, Maxwell en een aantal Hollywood VIP’s werden opgepakt, maar vele lager op de ladder staande pedo’s ook en honderden (misschien wel duizenden) kinderen die gevangen zaten en als seksslaven of die als donoren voor organen dienden, werden bevrijd. Maxwell werd berecht, Epstein werd helaas door de elite vermoord (maar moest dat ook van Het Plan doorgang vinden om te laten zien waar de elite toe in staat is?) omdat hij teveel van hen (duizenden!) persoonlijk kende en op zijn landgoederen en eiland had vermaakt met alles dat God verboden heeft en daar video-opnames ed. van had gemaakt.

Trump pakte de handelstarieven aan en eindelijk gingen andere landen terecht dezelfde tarieven voor uitvoer van hun producten naar Amerika betalen, als Amerika voor Amerikaanse producten voor uitvoer naar diezelfde landen moest betalen. De lijst van goede dingen onder Trump’s presidentschap is nog veel langer, heel lang zelfs en de meeste Amerikanen weten dat heel goed, zij hebben het aan den lijve ondervonden.

En voor iedereen die nu zegt dat hij in de jaren van Trump aan het bewind wel heel andere en behoorlijk negatieve dingen over het bovenstaande heeft gelezen en gehoord, en vaak het tegenovergestelde, bedenk dan WAAR en bij WIE je dat hebt gehoord! Juist, van de gevestigde media die in handen zijn van de elite en dagelijks nagenoeg uitsluitend leugens over Trump’s persoonlijk leven en zijn verdiensten voor Amerika hebben gespuid, omdat Trump niet alleen een groot gevaar voor het voortbestaan van de Deep State inhield (en dat is nog steeds zo), maar ook voor de gevestigde media die medeplichtig zijn aan de Deep-State-Daden. Vandaar dat Trump ze altijd als nepnieuws heeft benoemd, iets dat ze ook daadwerkelijk zijn.

Mike Pence op 20 juni 2022 bij de University Club of Chicago

Hier vrij vertaald wat Mike Pence in deze video zegt, en het klinkt exact hetzelfde als wat Trump tijdens zijn rallies zegt:

“Maar ik wil tegen jullie allemaal zeggen, ongeacht wat de komende dagen… ongeacht wat de komende dagen en weken inhouden, dat jullie vertrouwen hebben. Bedenk je dat het altijd het donkerst is net voor de dageraad. Overal waar ik kom in dit land, overtuigt mij dat meer en meer ervan dat het Amerikaanse volk wakker is geworden op een wijze zoals ik nooit eerder in mijn leven heb gezien. We hebben (nu) de mogelijkheid om zonder filter de agenda van Amerikaans Links te zien, groot en in praktijk gebracht en we zien zowel hier als in de wereld een zwakker Amerika en dat is niet wat we willen. De overgrote meerderheid van de Amerikanen weet dat ons land op de verkeerde weg zit. Maar ik heb er vertrouwen in, tenzij deze regering van koers verandert en hun bondgenoten in de regering ingrijpend hun koers wijzigen, dat het Amerikaanse volk het leiderschap zeer binnenkort zelf zal veranderen.”
https://video.twimg.com/ext_tw_video/15 ... IGvIVr.mp4
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”