Zelensky verbiedt oppositiepartij in fascistisch Oekraïne

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Zelensky verbiedt oppositiepartij in fascistisch Oekraïne

Bericht door noumoe »

Zelensky verbiedt oppositiepartij in fascistisch Oekraïne

Oekraïne is vervallen tot een volledig ontwikkelt fascistisch dictatorschap. Alsof de Nazi militaire eenheden nog niet genoeg waren, verbieden ze nu politieke oppositiepartijen en nemen hun bezittingen in beslag. Dit is nu de 11e oppositiepartij die Zelensky heeft verboden en waarvan hij de bezettingen in beslag heeft genomen.

Ik vraag me af of al die Amerikaanse liberalen die Oekraïne aanbidden, weten dat ze letterlijk een fascistisch Naziregime steunen. Links heeft gedurende 6+ jaar iedereen (die achter Trump stond. Vert.) een fascist en Nazi genoemd. Alles is een ‘bedreiging voor de democratie’. Het is blijkbaar gepast dat Links trots de vlag laat wapperen van een Fascistisch Nazi land dat herhaaldelijk schijt op de democratie. Waar is het openlijke protest van Links? Het verbieden van de oppositie, zodat er slechts één partij is en daarom maar één kandidaat om uit te kiezen, is niet echt democratisch. Het is tekstboek Dictatorschap, maar wat weet ik ervan?

Kun je je voorstellen dat Trump een Nazi bataljon had in het Amerikaanse leger? Of als Trump de bezittingen in beslag zou nemen van alle democraten en het bestaan van hun partij zou verbieden? Dat staat gelijk aan wat Zelensky doet en Links prijst Zelensky nog steeds, dat baken van vrijheid en democratie.

Links en hun schapen zitten in een diepe, diepe psychose. De wereld waarin zij leven kent geen greintje realiteit. De regels van hun realiteit worden periodiek toegepast, alleen als het van voordeel voor de partij is. Ze hebben het voor elkaar gekregen zichzelf ervan te overtuigen dat het hebben van militaire Nazi eenheden niet zo’n heel groot probleem is, dus hebben zij er ook geen probleem mee henzelf ervan te overtuigen dat het verbieden van oppositiepartijen goed is ‘voor het algemeen belang’. Zij zullen ALLES geloven.

De geschiedenisboeken zullen hierop terugkijken en zullen melden dat Links één van de meest corrupte landen die de wereld ooit heeft gekend, heeft aanbeden. Ik denk dat dit uiteindelijk de toekomstige generaties zal afhouden van het blindelings geloven van hun media.

-Clandestine
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”