BioClandestine schrijft iets heel interessants over het grote belang dat Oekraïne heeft voor de Deep State:

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

BioClandestine schrijft iets heel interessants over het grote belang dat Oekraïne heeft voor de Deep State:

Bericht door noumoe »

BioClandestine schrijft iets heel interessants over het grote belang dat Oekraïne heeft voor de Deep State:

‘Ik was zo gefocust op het heden, dat ik het verleden heb verwaarloosd. Ik kan niet geloven dat het mij zolang zou kosten om de definitieve connectie te zien…

Gegeven wat we nu weten over het biologische netwerk in Oekraïne, gefaciliteerd door het DNC (Het Democratisch Nationaal Comité is het hoogste bestuursorgaan van de Democratische Partij van de Verenigde Staten. Vert.), maakt dat een hoop duidelijk over waarom de democraten in de regering volledig door het lint gingen toen Trump een telefoontje met Oekraïne pleegde…

Het daagt me nu dat de reden waarom het Huis Trump vanwege Oekraïne wilde afzetten… het was om te voorkomen dat Trump iets zou ontdekken over de biologische activiteiten van het DNC in Oekraïne en hem dus af te kunnen houden van verder contact.

Meteen nadat Trump in Oekraïne ging neuzen en sprak over Hunter (de zoon van Joe Biden. Vert.), lanceerden de democraten, de media, social media, big tech, grote bedrijven en niet-gouvernementele organisaties een alles op alles aanval om Trump vanwege een telefoongesprek af te zetten. Ondertussen hadden de democraten, grote bedrijven en niet-gouvernementele organisaties allemaal rechtstreekse betrekkingen met de Oekraïense regering om BIOLOGISCHE WAPENS te maken, die ze konden vrijlaten op de wereld, om verkiezingen te kunnen stelen (denk aan Trump en het coronavirus en daardoor het grootschalige en zeer fraudegevoelige stemmen per post in 2020. Vert.) en om het globalisme te implementeren onder het mom van volksgezondheid, gecombineerd met de grootste propaganda/hersenspoelings campagne in de geschiedenis. Het is nogal meten met twee maten…

Als Trump was afgezet voor iets onbetekenends als een telefoontje naar Oekraïne, wat zouden we dan wel niet kunnen verwachten van Joe Biden voor wat betreft misdaden tegen de mensheid, het vermoorden van miljoenen en het ondersteunen van een biologisch wapennetwerk in Oekraïne?

Valt het je op hoe de vijand zich in allerlei bochten wringt als iemand te dichtbij komt en praat over hun biologische netwerk? Ze trachtten Trump af te zetten voor zijn onderzoek naar Oekraïne. Media/big tech censureerden het Hunter Biden laptop verhaal en verspreidden de disinformatie dat de e-mails over de smerige Metabiota onderhandelingen niet echt waren. Ze censureerden mij en iedereen die sprak over de biolaboratoria en sprak over de herkomst van het coronavirus en ze verspreidden disinformatie waarbij ze beweerden dat er geen door de VS gefinancierde biolaboratoria waren in Oekraïne. Ze hebben elk gesprek over de herkomst van het coronavirus zwaar gecensureerd en bestempelden alles anders dan het officiële verhaal als ‘corona-disinformatie’ om te voorkomen dat de schapen zouden ontdekken dat het coronavirus uit een door de VS gefinancierd lab kwam.

Ze hebben heel veel ammunitie verbruikt om dit geheim te houden, omdat ze wisten wat de consequenties zouden zijn als dit zou uitkomen.'
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”