Wat denkt Patel van de betekenis van de video ‘GHOSTS IN THE MACHINE’?

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Wat denkt Patel van de betekenis van de video ‘GHOSTS IN THE MACHINE’?

Bericht door noumoe »

DEVOLUTION – Patel Patriot

Door: Paul Harmans

Dit is een behoorlijk complex, maar zeer intrigerend onderwerp, het lijkt er inderdaad op dat Trump in zijn laatste maanden van zijn presidentschap een aantal uitvoeringsbesluiten heeft getekend waarin hij de macht over het land (tijdelijk) heeft overgedragen aan anderen (niet aan Biden!). Biden wordt toegestaan het volk wakker te maken voor de werkelijke aard en plannen van de Deep State en zal uiteindelijk daarvoor de prijs betalen. Lees om dat alles beter te begrijpen de artikelen van Patel Patriot, hij heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar de aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat er op de achtergrond een soort schaduwregering bestaat.

Patel Patriot schreef zojuist deel 22 van zijn reeks Devolution artikelen en deed dat naar aanleiding van de korte video die afgelopen week online werd gezet door een Amerikaans legeronderdeel genaamd ‘4th PSYOP Group’, die tot taak heeft een psychologische/informatieoorlog uit te voeren. Bijvoorbeeld door tijdens een oorlog pamfletten boven vijandelijk gebied af te werpen waarin een boodschap wordt verkondigd die het moraal onder de soldaten van de vijand moet ondermijnen, waardoor de vijandelijke weerstand afneemt en de overwinning eenvoudiger zal verlopen.

Dit is de link naar de korte video (3:35 min.) met de titel: ‘GHOSTS IN THE MACHINE’ (verderop zal ik kort de vertaling geven van wat Patel denkt dat deze video te betekenen heeft.)


Gelukkig is er iemand die de volledige artikelen van Patel Patriot over devolution naar het Nederlands heeft vertaald. Het laatste deel (22) heeft hij/zij nog niet vertaald, maar alle andere artikelen wel. Het is een behoorlijk uitgebreid onderwerp en vergt wel wat leeswerk, maar het brengt je beslist tot de overtuiging dat er op de achtergrond iets bestaat dat uiteindelijk geopenbaard zal worden en waaruit zal blijken dat, na de gestolen 2020 verkiezing en nadat Trump begin 2021 een stap terugnam, bepaalde onderdelen van het Amerikaanse leger (in het geheim) de macht hebben. Hieronder een kleine verduidelijking van devolution afkomstig uit de Nederlandse vertalingen:

‘Patel Patriot verkent in zijn artikelen de theorie van ‘devolution’. ‘Devolve’ betekent ‘overdragen’ en ‘devolution’ betekent dus ‘overdracht’. Devolution is een tijdelijk programma waarin essentiële overheidsfuncties overgedragen zijn aan externe partijen, bijv. ten tijde van een oorlog. Heeft Trump voor zijn vertrek het stokje doorgegeven aan door hem selecteerde personen, en is Joe Biden dus helemaal geen president van Amerika?’
https://themoreyouknow17.wordpress.com/devolution

Wat denkt Patel van de betekenis van de video ‘GHOSTS IN THE MACHINE’?

Patel Patriot (deel 22): In de gehele Devolution series heb ik de gebeurtenissen naar voren gehaald die mij hebben geleid naar de thesis dat een bepaalde vorm van voortzetting van regering/overheid momenteel van kracht is. Een recente Youtube video heeft mij geleid naar een ander rabbit hole waarin ik meer bewijs vond dat mijn theorie ondersteunt.

Er zijn meerdere redenen waarom ik denk dat deze video belangrijk is.

Dit is het punt dat ik tracht te maken. Trump en zijn team wisten al die tijd al dat de misdaden van het politieke establishment hun hoogtepunt zouden bereiken door het door hen stelen van de verkiezing. Hij vertelde ons herhaaldelijk dat de verkiezing gestolen zou worden. Ze (Trump en zijn team) wisten ook dat hij geen andere keus had dan weg te lopen. Het was het enige dat hij kon doen om een burgeroorlog te voorkomen.

Hij implementeerde devolution door gebruik te maken van afwijkende oorlogsvoering – en afwijkende oorlogsvoering is exact wat we zich hebben zien ontvouwen sinds de dag dat de verkiezing was gestolen. Deze oorlog is de strijd om het narratief (verhaal).

Sinds Joe Biden is geïnaugureerd wordt zijn legitimiteit weggevreten. Veel van ons weten reeds dat het een gestolen verkiezing was, maar deze strijd om het narratief vindt plaats voor de normies (de slapers). Bestaat er nog enige twijfel waarom Donald Trump de gevestigde media altijd de vijand van het volk noemde? Zij zijn degenen die altijd de controle hadden over het narratief. Sinds januari 2021 zijn de media hun grip op het narratief aan het verliezen, stukje voor stukje.

Het uitbrengen van de video van de 4th PSYOP Group vertelt mij dat de uitkomst al vaststaat. Je maakt geen materiaal zoals dit publiekelijk tenzij je weet dat je al gewonnen hebt. Een A PSYOP Group zoals dit kan alleen in de schaduwen succesvol zijn. Hun eigen website zegt dat “PSYOP’ een moeilijke tak is om te onderzoeken.’ Dat is zoals het is opgezet. Geheimhouding bepaalt het succes van hun missie. Waarom hebben zij een rekruteringsvideo nodig? Tenzij het niet is wat het lijkt. Kijk naar de quote waarmee zij hun video introduceren:

“Als je opponent een opvliegend karakter heeft, tracht hem dan te irriteren. Doe alsof je zwak bent zodat hij steeds arroganter wordt.” – Sun Tzu ('De kunst van het oorlogvoeren')

Door van de gestolen verkiezing weg te lopen leek Donald Trump meer dan zwak – het leek alsof hij verslagen was. Maar in werkelijkheid was het de start van de afwijkende oorlogsvoeringscampagne om ons land terug te nemen.

Deze oorlog betreffende het narratief en de macht over Amerika woedt al een tijd. Trump en zijn team hebben hun tegenoffensief gedurende jaren voorbereid. Het werd in werking gesteld nadat de verkiezing was gestolen.

Deze video ‘GHOSTS IN THE MACHINE’ vraagt ons: “heb je je ooit afgevraagd wie er werkelijk aan de touwtjes trekt?”

Beschouw dat als een retorische vraag, de video zelf geeft ons het antwoord.

HET BESTE MOET NOG KOMEN

Patel Patriot

Link naar deel 22 waarin de video wordt besproken: https://patelpatriot.substack.com/p/dev ... art-22?s=r

Patel op Telegram: https://t.me/patelpatriot

Patel’s website: https://www.devolution.link

Nederlandse vertaling van alle devolution artikelen van Patel: https://themoreyouknow17.wordpress.com/devolution
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”