Ultra MAGA - MAGA King

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Ultra MAGA - MAGA King

Bericht door noumoe »

Ultra MAGA - MAGA King
Als ik niet beter zou weten, dan zou ik zeggen dat Biden exact de perfecte persoon was om op zijn plek te zitten gedurende dit deel van het Grote Ontwaken. Hij toont de wereld zo duidelijk dat de presidenten van de oude garde zwakke puppets waren. Hij ‘red pilt’ de wereld/de schapen door zo extreem idioot te doen, door zichzelf constant in verlegenheid te brengen, dat zelfs zij die geen aandacht aan het nieuws of de politiek schenken, de waarheid ontdekken die zolang verborgen was. Wat is een betere manier om de wereld te ‘red pillen’ dan het hebben van de persoonlijke belichaming van een puppet welke geacht wordt de meest machtige positie in de wereld te bezitten? Nu beginnen zelfs de schapen zich af te vragen wat er zich achter het gordijn bevindt. En nu geeft hij Trump zelfs heroïsche bijnamen en brengt daarmee onze beweging op een hoger niveau door ons Ultra MAGA (Hyper Make America Great Again) te noemen. Hoe vermakelijk. God had geen beter persoon kunnen vinden om de rol te spelen in de film over het Grote Ontwaken. Daar ben ik van overtuigd.

photo_2022-05-13_12-18-13.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”