Dr. Coleman: Wij zijn in de eindfase van de opmars naar “De Grote Reset”; Wij moeten nu winnen of voor altijd verliezen

Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Dr. Coleman: Wij zijn in de eindfase van de opmars naar “De Grote Reset”; Wij moeten nu winnen of voor altijd verliezen

Bericht door noumoe »

https://www.frontnieuws.com/dr-coleman- ... verliezen/

Dr. Coleman: Wij zijn in de eindfase van de opmars naar “De Grote Reset”; Wij moeten nu winnen of voor altijd verliezen
maart 10, 2022
photo_2022-03-12_22-37-16.jpg
Klaus Schwab staat te popelen om verder te gaan met de Grote Reset. En dat geldt ook voor zijn mede-samenzweerders. Zij weten dat zij nu heel dicht bij de overwinning zijn. De Covid-fraude heeft de naïevelingen en de onwetenden angst aangejaagd, gedemoraliseerd en afgericht, en een massa ziektes en sterfgevallen door de prik veroorzaakt. De klimaatveranderingsfraude heeft een bevolking vol valse angst gecreëerd. En nu heeft de opzettelijk gefabriceerde hysterie over de Russische invasie in Oekraïne massale tekorten aan brandstof en voedsel veroorzaakt, die honderden miljoenen doden tot gevolg zullen hebben, schrijft Dr. Coleman.
De hysterie werd gecomponeerd, georkestreerd en geleid door de gebruikelijke verdachten in de media, met de BBC en The Guardian in de voorhoede. De BBC is al lang geen nieuwsleverancier meer, maar een propaganda-eenheid die de waarheid met trots ontkent, onderdrukt of verdraait, in plaats van er spijt van te hebben of zich te schamen. (Toen de BBC trots aankondigde dat zij geen artsen interviewde die vraagtekens zetten bij vaccinatie, liet zij alle pretenties om een nieuwsorganisatie te zijn varen).

Het verhaal dat de media vertellen is dat Poetin een bedreiging voor de democratie is. Als iemand bewijs kan vinden van enige democratie in het Westen, zou ik het zeer op prijs stellen als hij of zij daarop zou wijzen. Waar is de democratie in Canada? In Australië? In Nieuw-Zeeland? In het Verenigd Koninkrijk? In de Verenigde Staten? Waar dan ook?

Het vrije woord is gestorven in februari 2020 en is sindsdien niet meer gezien.

Je moet zo naïef zijn als een vijfjarige om niet te beseffen dat het Westen deze oorlog in elkaar gezet heeft; Poetin als een schaakstuk in positie gemanipuleerd.

Er zijn de laatste jaren tientallen oorlogen, invasies en bloedbaden geweest, maar nooit eerder was er zo’n massahysterie. Nooit eerder hebben politici gekleurde gunsten getoond ter ondersteuning van hun favoriete kant in het conflict. Ik herinner mij niet veel bezorgdheid van het establishment toen de Amerikanen en de Britten een miljoen mensen doodden in Irak. Ik herinner mij niet dat de media klaagden over onze aanval op Libië.

Sainsbury’s, een Britse supermarkt, zegt dat het solidair is met het volk van Oekraïne. Ik kan mij niet herinneren dat zij zich verenigd hebben met de mensen die sterven in tal van andere conflicten.

Sancties zullen de Russen niet veel schade berokkenen, maar de sancties zijn niet tegen Rusland gericht – zij zijn tegen ons gericht. Zij maken deel uit van de route naar de Nieuwe Wereldorde.
Je moet wel blind, dom of omgekocht zijn om niet te zien dat het complot zich ontvouwt en dat het eindspel snel nadert.

En toch zijn blindheid, domheid en corruptie aan de orde van de dag.

Zo beweren de autoriteiten nu bijvoorbeeld dat covid de hersenen aantast. De betaalde media-commentatoren negeren het feit dat het al maanden bekend is dat het de covid-19-prikken zijn die hersenschade veroorzaken.

De officiële lijn is dat het enige echte teken van Long Covid een verlies van reuk is. En dat is vrijwel zeker een gevolg van schade aan de reukzenuw als gevolg van de waardeloze PCR-tests.

De officiële opvatting is dat cricketer Shane Warne gestorven is aan een aangeboren hartprobleem. Geen enkele officieel aanvaardbare commentator heeft zelfs maar gesuggereerd dat er een verband zou kunnen zijn met zijn covid-19 injectie. En niemand in de mainstream media heeft vraagtekens gezet bij de conclusie dat de zoveelste superfitte beroepssporter plotseling een dodelijk, voorheen onvermoed aangeboren hartprobleem heeft gekregen. Zelfs Shane Warne is er nooit in geslaagd zoveel te draaien.

Elke rabiate pro-vaxxer die zich niet tenminste een ogenblik afvraagt of de heer Warne misschien door de covid-prik om het leven is gekomen, is een idioot. Elke dokter die zich niet afvraagt hoeveel er door de spuiten gedood zijn, zou uit het artsenregister moeten worden geschrapt wegens stompzinnigheid.

De Canadese provincie Quebec zal haar intelligentste inwoners een speciale covid-gezondheidsbelasting laten betalen. De 13% van Quebec die zo verstandig zijn geweest zich niet met een giftig middel te laten inenten, zullen extra belastingen moeten betalen – vermoedelijk om de extra gezondheidszorg te helpen bekostigen die nodig is voor de minder intelligente en minder goed geïnformeerde inwoners die voor de druk bezweken zijn en zich hebben laten vergiftigen.

De Premier, Francois Legault, heeft toegegeven dat de gepeste en eenvoudig denkende zielen die zich hadden laten prikken “offers hadden gebracht” en “dit soort maatregel verschuldigd waren”.

Hij erkent tenminste dat het krijgen van de giftige, experimentele prik een offer was.

Overal waar u kijkt zijn er tekenen dat de samenzweerders het net aan het aanhalen zijn.

De aandelenkoersen over de hele wereld crashen nu de prijzen van olie en gas blijven stijgen. Iedereen die hoopt een pensioen te hebben, wordt hierdoor getroffen. Werknemers van gemeenten die denken dat hun pensioen veilig is, zullen het onderspit delven, want veel gemeenten hebben roekeloze investeringen gedaan die in waarde instorten.

Overal verdubbelen gemeentebesturen de prijs van parkeerkaartjes – allemaal onderdeel van het gesynchroniseerde plan om plaatselijke bedrijven failliet te laten gaan en allemaal onderdeel van het Agenda 21 proces van economische vernietiging.

Ongeïnformeerde burgers overal reageren op de media-aanvallen en eisen dat Russische olie en Russisch gas verboden worden. Ik vraag me af hoeveel van de mensen die klaagden dat Shell wat Russische olie kocht, zullen klagen als er geen brandstof is voor hun auto’s of voor hun verwarming.

De media kondigen trots aan dat automobilisten minder en kortere ritten zullen maken. Dat is mooi als u het niet erg vindt om 10 mijl naar de winkels heen en terug te lopen of te fietsen. De plattelandsgemeenschappen zullen een duizendmaal zorgvuldig geplande dood sterven. En ouderen en zieken zullen in hun huizen worden achtergelaten. Het hoort uiteraard allemaal bij het plan.

In Schotland zal het binnenkort legaal zijn voor schoolkinderen om van geslacht te veranderen wanneer zij daar zin in hebben – zonder medische diagnose. Jongens zullen ongetwijfeld op donderdag in meisjes veranderen, zodat zij de meisjeskleedkamers kunnen gebruiken voor de sportlessen. En dan zullen ze zich op vrijdag weer omkleden, zodat ze kunnen voetballen en het 21e eeuwse equivalent van huishoudkunde kunnen vermijden.

Ze hebben het nu al over strengere controle op het internet. (Wat mij betreft kunnen de controles niet veel strenger zijn. Ik ben verbannen van elke social media site waar ik ooit van gehoord heb). Hoelang nog voordat websites voorgoed verdwijnen? Het zal mij verbazen als wij er over zes maanden nog zijn.

De meeste grote investeringsmaatschappijen (vooral in het Verenigd Koninkrijk) willen graag Russische olie en gas verbieden, om de cultisten van de opwarming van de aarde, die veel meer macht en invloed hebben verworven dan hun aantal rechtvaardigt, een plezier te doen. Het tekort aan gas zal onder andere betekenen dat de boeren zich geen kunstmest meer zullen kunnen veroorloven. De voedselvoorraden zullen kelderen.

Uit recent onderzoek blijkt dat het onderwijssysteem in het Verenigd Koninkrijk de laatste jaren zorgvuldig en systematisch en opzettelijk vernietigd is. Ongeveer de helft van alle Britse volwassenen heeft het rekenvermogen van een kind op de lagere school. Slechts één op de vijf Britse volwassenen is functioneel gecijferd. Deze onwetendheid betekent dat de mensen gemakkelijk misleid worden door verkeerde informatie die door de BBC, andere mediagroepen en regeringsadviseurs verspreid wordt.

De regeringen en de media maken het volk klaar voor een lange oorlog. Men heeft ons verteld dat de oorlog wel tien jaar of langer kan duren. Hoe wist Orwell dat?

De samenzweerders wakkeren de haat aan en zij demoniseren overal vredelievende burgers. Het doet me allemaal een beetje denken aan dat ooit populaire tv-programma “The Price is Right”. Voordat de show begon, maakte een opwarmertje het publiek uitzinnig. Dat is wat er nu gebeurt. “Boe en sis als u een Rus ziet!”

De brandstof- en voedselprijzen zullen de pan uit rijzen. Brandstof en voedsel zullen schaars worden. De inflatie zal tot een nieuwe hoogte stijgen. Het resultaat zal verarming en dood zijn. De stijgende inflatie zal het spaargeld van de mensen vernietigen. De stijgende rente zal de mensen met een hypotheek met variabele rente vernietigen.

Honderden miljoenen zullen verhongeren in Afrika, maar de demonstranten van Black Lives Matter zullen het te druk hebben met zeuren over standbeelden.

De samenzweerders weten dat China al maanden voorraden voedsel en metalen aan het aanleggen is. De Chinezen zijn niet geïnteresseerd in die onzin over de opwarming van de aarde. Zij bouwen kolencentrales en hebben gezinnen toestemming gegeven om drie kinderen te krijgen.

China en Rusland zijn een partnerschap aangegaan en de samenzweerders weten dat als de Chinezen en de Russen niet meedoen aan de Grote Reset, het Westen alleen zal krimpen – en zwak en kwetsbaar zal zijn.

En dus zal de haat en de angst en de woede tegen Rusland (en China) steeds meer aangewakkerd worden.

De oorlog is natuurlijk echt genoeg, maar hij wordt gebruikt (en is waarschijnlijk uitgelokt) door de complotdenkers; de kwaadaardige miljardairs wier plan om de wereld over te nemen misschien klinkt als iets uit een oude James Bond film, maar dat toch heel echt is.

Wij bevinden ons in de eindfase van de opmars naar de Grote Reset.

We winnen nu of we verliezen voor altijd.

En om te winnen moeten wij aan iedereen die wij kennen of ontmoeten uitleggen wat er gebeurt en waarom.

We hebben nog tot eind 2022 – als we geluk hebben.
Plaats reactie

Terug naar “Klaus Swab”