JANUARY 4, 2022 Statement by Donald J. Trump, 45th President of the United States of America

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

JANUARY 4, 2022 Statement by Donald J. Trump, 45th President of the United States of America

Bericht door noumoe »

JANUARY 4, 2022 Statement by Donald J. Trump, 45th President of the United States of America

SAVE AMERICA
PRESIDENT DONALD J. TRUMP
JANUARY 4, 2022
PALM BEACH, FL

Statement by Donald J. Trump, 45th President of the United States of America

In het licht van de volledige vooringenomenheid en oneerlijkheid van het 6 januari Ongekozen Comité van democraten, twee mislukte republikeinen en de nep nieuws media, moet ik mijn 6 januari persconferentie afgelasten. Ik cancel de donderdag 6 januari persconferentie op Mar-a-Lago en in plaats daarvan zal ik veel van de belangrijke onderwerpen bespreken tijdens mijn rally op zaterdag 15 januari in Arizona – daar zal een grote menigte aanwezig zijn! Wat voor IEDEREEN meer en meer duidelijk is geworden, is dat de ongeloofwaardige nep nieuws media niet het feit zullen vermelden dat Nancy Pelosi en de Capitol Sergeant-at-Arms de verzoeken afwezen om de D.C. National Guard of het leger aanwezig te laten zijn op het capitool. Hun e-mails en correspondentie met het ministerie van defensie bestaan, maar de media willen niet om dat bewijs vragen of de waarheid rapporteren!

Dit is het grote Cover-Up Comité van de democraten en de media is medeplichtig. Waarom vervalste en veranderde Adam “Shifty” Schiff het statement van congreslid Jim Jordan zonder enige consequentie? Waarom wil Crazy Nancy Pelosi haar communicaties met de House Sergeant-at-Arms en de House Chief Administrative Officer niet overhandigen, of beloven dat ze deze van wezenlijk belang zijnde boodschappen zal bewaren, iets waarvan velen geloven dat ze al vernietigd zijn - mogelijk illegaal? Tevens, waarom is de essentiële aanleiding waarvoor de mensen naar Washington DC kwamen - de fraude bij de Presidentiële Verkiezing - niet het hoofdzakelijke onderwerp in het onderzoek van het Ongekozen Comité? Dat was voorwaar werkelijk de Misdaad van de Eeuw.

Ik kijk ernaar uit om onze prominente Amerikaanse patriotten in Arizona te zien tijdens een grote rally om Amerika veilig te stellen!


Telegram (
GEORGENEWS
SAVE AMERICA
PRESIDENT DONALD J. TRUMP
JANUARY 4, 2022
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”