Great reset NL

Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Great reset NL

Bericht door noumoe »

De Grote reset versus ONZE Nieuwe Wereld.Dit is het boek dat Klaus Schwab, oprichter en voorzittervan het WereldEconomic Forum, in juni 2020 op de markt heeft gebracht.Dit is niet enkelonze vertaling ervan, want toen ik deze las en herlasbesefte ik gaandewegdat het nogal elitaire, technocratisch taalgebruik,de psychologischemanipulatietechnieken en de daarin verscholen werkelkheidvan hetgeschrevene misschien niet direct tot alle lezerszouden doordringenwaarop ik dan maar besloot deze zichtbaar te makenen er het alternatieftegenover te stellen.Aanvankelk moest ik er ook wat inkomen, het valtnamelk niet mee vanhet bos tussen de bomen te zien.De feiten over Covid19, zoals deze door Mr Schwabworden weergegevendoorheen zn boek, kloppen niet. De werkelke feiten,die aangebracht zndoor vele, echt heel vele, allen gecensureerde artsenen wetenschapperswereldwd, met ociële cfers en bewzen znte vinden via : artsen voorwaarheid, world doctors alliance, en world freedomalliance. Verderop inzn boek geef Mr Schwab trouwens steeds duidelkerde werkelke feitenbetreft het gevaar van Covid19 weer zoals u allenzal zien
Great reset NL Schwab.pdf
(2.42 MiB) 23 keer gedownload
Plaats reactie

Terug naar “Klaus Swab”