Dit is de video die (fotomodel) Doutzen postte op haar insta en waardoor ze nu onder vuur ligt

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Dit is de video die (fotomodel) Doutzen postte op haar insta en waardoor ze nu onder vuur ligt

Bericht door noumoe »

Dit is de video die (fotomodel) Doutzen postte op haar insta en waardoor ze nu onder vuur ligt

Vanaf 19:23 in de video komt Dr. Mike Yeadon aan het woord met een boodschap aan de media, journalisten en artsen, ik heb het voor het gemak maar even opgeschreven omdat veel mensen de video misschien niet bekijken, hoewel ik je ten stelligste moet aanraden dat wel te doen!:

Dr. Mike Yeadon is een oud vice president van Pfizer (één van de producenten van het vaccin)

Dr. Mike Yeadon: “Ik heb 33 jaar in de farmaceutische industrie gewerkt. Het lijkt me een beetje onwaarschijnlijk dat ik een anti-vaxer zal zijn. Of niet? Toch? Dan moet je wel compleet achterlijk zijn als je denkt dat dat mijn motief is. Ik heb genoeg geld verdiend en ik kan rentenieren als ik wil. Maar ik besteed al mijn tijd in mijn leven in het afgelopen jaar mensen te waarschuwen, dat we besodemieterd worden.

En nee, zoals ik eerder heb gezegd heb ik geen publiek commentaar over iets anders dan dit. En nee, ik heb geen financiële belangen met wat dan ook, en dat heb ik ook niet nodig. Dus nee, de enige beloning die ik krijg is voor het delen van mijn wetenschappelijke inzichten met mensen, en dat is een hele hoop informatie. (En nu praat hij tegen de nep nieuws media) Dus als jullie willen geloven dat dat mij een anti-vaxer maakt, dan kunnen jullie wat mij betreft doodvallen, en dat meen ik. Dat interesseert me niets.

Ik ben niet jullie publiek, of wel? Als jullie willen geloven dat ik een anti-vaxer ben, dan val je maar dood. Ik ben boos, want er wordt op een heel erge manier misbruik gemaakt van mensen. Ze worden bang gemaakt. Het is echt afschuwelijk. En voor mensen die dit doen, zoals jullie daar. Ik hoop dat jullie zullen genieten van de ellendige situatie die jullie gecreëerd hebben voor jezelf, je familie, je vrienden en jullie gemeenschap. Jullie zouden je echt kapot moeten schamen voor wat jullie doen. Dat moet je echt. Ik schaam me in ieder geval wel voor jullie.

Ik ben laaiend, ik ben echt laaiend op iedere arts. Want jullie zijn op zijn minst zo slim als ik. Ik ben laaiend op iedere arts binnen de NHS, die zo ontzettend achterlijk zijn, dat ze geloven wat hen is verteld. Ze behandelen hun patiënten niet. Ze staan niet toe elkaar te zien. Net doen alsof maskers ze beschermen. Net doen alsof de PCR test werkt. Injecteren ze met een vaccin dat de meesten niet nodig hebben. Ik word kotsmisselijk van jullie. Jullie stelletje hypocriete, domme, achterlijke mensen. Jullie allemaal… Stop hiermee.

En wat ik wil zeggen tegen het onschuldige publiek, gooi die maskers weg, omhels de mensen om je heen, geef ze een knuffel en een kus, daar krijg je helemaal niets van. En zeg: ‘weet je wat, we hebben hier genoeg van. En we gaan staan tussen deze criminelen en onze kinderen van nu af aan. We pikken dit niet meer.’ Dat is wat jullie moeten gaan doen, dat is echt wat jullie moeten gaan doen. Krachtig zijn, geen geweld, sla de handen ineen en vertel de mensen: ‘weet je wat? Het zijn allemaal LEUGENS’, en het stopt VANDAAG”
doutze_IMG_6195.HEVC.mp4
(29.91 MiB) 17 keer gedownload
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”