Italië: restaurant gesloten wegens positieve tests bij 11 gevaccineerden

Gebruikersavatar
Punisher2021
Moderator
Moderator
Berichten: 753
Lid geworden op: 22 nov 2020 18:25

Italië: restaurant gesloten wegens positieve tests bij 11 gevaccineerden

Bericht door Punisher2021 »

Italië: restaurant gesloten wegens positieve tests bij 11 gevaccineerden

https://www.frontnieuws.com/italie-rest ... -negatief/
Ierland-wordt-een-Corona-bewakingsstaat_11zon.jpg
Italië: restaurant gesloten wegens positieve tests bij 11 gevaccineerden, alleen ongevaccineerden negatief

Het aantal gevallen van infecties en ziekten van zelfs drievoudig gevaccineerde mensen neemt wereldwijd toe. Telkens weer zijn er voorbeelden van clusters van gevaccineerden, zoals op het Britse vliegdekschip met 1600 gevaccineerden, waarvan er 100 positief testten op PCR, wat betekent dat de besmetting onder hen werd doorgegeven. Het voorbeeld van een Italiaans restaurant is niet uniek, schrijft Tkp.at.
Elf van de twaalf werknemers van een restaurant testten positief op Covid, sommigen met een dubbele dosis van het vaccin en het groene paspoort. Ze zijn allemaal in quarantaine. Alleen de eigenaar van het restaurant, Gianluca Cruciani, die nog niet gevaccineerd is, had een negatieve PCR-test. De werknemers zullen de tests op 16 augustus moeten herhalen. Als ze negatief zijn, kunnen ze hun werk als kelner of in de keuken hervatten. Anders blijven ze in quarantaine,

Een paradoxale situatie die Cruciani donderdagmiddag dwong de zaak te sluiten. In een Facebookpost bedankte de eigenaar van het restaurant de klanten die de afgelopen dagen buiten hadden geluncht en gegeten.

“Mensen zeggen altijd, het zal mij niet overkomen, maar het leven is er altijd om je de rekening te presenteren. Van de 12 werknemers, zijn er 11 Covid positief. Het is moeilijk om mijn gemoedstoestand uit te drukken”, schrijft de eigenaar, die sinds donderdag in zijn huis is opgesloten. Op social media sprak Cruciani zijn bezorgdheid uit over de ontstane situatie: “Ik kan de klanten die buiten zaten te eten geruststellen”. Hij legde uit wat er was gebeurd: “Op woensdag voelde een werknemer zich niet goed, liet zich testen en testte positief. Hij bleef thuis met 39 graden koorts, maar hij is al vier maanden ingeënt met een dubbele dosis. Dus heb ik de winkel gesloten en ze naar een privé-testlab gebracht.” Maar de situatie is niet rooskleurig: “Met deze sluiting verliezen we de inkomsten van de augustusvakantie die ons uit het slop van de pandemie zouden hebben geholpen, terwijl de regering ons slechts een paar munten gaf. Ik ben echter blij dat ik solidariteit heb gekregen van collega’s en klanten”.

In principe zijn het degenen die een “groen paspoort” hebben die zijn geïnfecteerd en zij die dat niet hebben niet. Dit werpt eens te meer een licht op de zinloosheid van de 3G- (getest, gevaccineerd, genezen) en het “groene” paspoort.

Het “groene paspoort” is dus volstrekt nutteloos. Omdat gevaccineerde mensen het net zo goed kunnen krijgen als ongevaccineerde mensen. De “vaccins” zijn alleen bedoeld om oude en zieke mensen te beschermen tegen ernstig ziekteverloop, niet tegen infectie. Vaccinatie van jonge en gezonde mensen moet veeleer een individuele beslissing zijn. Maar dat is niet langer het geval wanneer groene paspoorten worden ingevoerd en verplicht worden gesteld.

Gezien deze feiten is het ook verbazingwekkend dat de voorheen links-liberale media een agitatie tegen de ongevaccineerden ontketenen.

Copyright © 2021 door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.
COVID-19 VACCIN DOSSIER


Volg Frontnieuws op Telegram
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Covid-19”