Mijn gedachten aangaande Durham

Gebruikersavatar
Punisher2021
Moderator
Moderator
Berichten: 753
Lid geworden op: 22 nov 2020 18:25

Mijn gedachten aangaande Durham

Bericht door Punisher2021 »

Mijn gedachten aangaande Durham

Door: Praying Medic (Dave Hayes)

1 augustus 2021

Vertaling: Paul Harmans

Het is mijn persoonlijk geloof dat op een bepaald moment het leger in de nationale politiek tussenbeide zal komen en Donald Trump zal toestaan zijn verplichtingen als president te hervatten. Sommigen zullen een dergelijke actie een militaire coup noemen, maar dat zal al snel worden bewezen als een incorrecte omschrijving.

Als bewijs aantoont dat China de verkiezingen heeft gehackt en Biden’s overwinning boven die van Trump hebben bewerkstelligd, dan zal dat gelijk staan aan een oorlogshandeling. Het verwijderen van Biden door het leger zal dan geen ‘militaire coup’ zijn. Het zal de verwijdering van een vijandig regime zijn illegaal geïnstalleerd door een buitenlandse regering.

Als het leger tussenbeide komt, dan zal het logisch zijn dat zij president Trump assisteren bij het weer op zijn plek zetten van de zaken. Eén taak zal zijn het opruimen van de institutionele corruptie, iets dat is onderzocht door John Durham.

Ik heb geen reden te twijfelen aan Durham’s integriteit. Ik twijfel er niet aan dat hij een buitengewone voortgang heeft gemaakt bij zijn onderzoek naar overheidscorruptie. Devin Nunes en Kash Patel hebben beiden gehint dat Durham’s werk binnenkort is afgerond. Ik hoop dat zij het juist hebben. Maar als ze dat niet hebben, dan maakt het mij niet uit.

Mijn werkhypothese is dat het rechtssysteem zelf corrupt is. Inclusief het ministerie van justitie, de FBI en de rechtbanken. Het is mogelijk dat Durham inbeschuldigingstellingen heeft samengesteld in de rode (republikeinse) staten in plaats van in DC waar politieke figuren een gunstige behandeling zullen krijgen. Het is mogelijk dat er rechtszaken in deze rode staten zullen worden gehouden. Maar als mijn hypothese juist is en als het leger de verantwoordelijkheid neemt voor het aanpakken van de problemen van corruptie, dan neem ik aan dat de gerechtelijke vervolging, waar dat van toepassing is, geleid zal worden door de militairen onder de UCMJ (Uniform Code of Military Justice).

Sommigen zullen erop wijzen dat de militairen niet de rechtsbevoegdheid hebben voor het gerechtelijk vervolgen van burgers en dat is waar, maar als de krijgswet is afgekondigd, dan vallen alle gerechtelijke vervolgingen onder de bevoegdheid van het leger.

De krijgswet kan afgekondigd worden in een kleine regio. Stel je bijvoorbeeld voor hoeveel politici kunnen worden vervolgd onder de UCMJ als de krijgswet (aanvankelijk) alleen is afgekondigd in Washington DC.

Als Durham de hamer laat neerkomen, dan zou dat fantastisch zijn, maar ik zal mij er geen zorgen over maken als hij dat niet doet, omdat ik geloof dat er een veel groter plan bestaat dat zal afrekenen met institutionele corruptie.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “John Durham”