UFOWIJZER

Cosmos, UFO's, Aliens, SSP en alles wat daarmee samenhangt
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

UFOWIJZER

Bericht door noumoe »

http://www.ufowijzer.nl/InfoNieuweUfowijzer.htm

UFOWIJZER IS WEER IN HANDEN VAN PAUL HARMANS

2017

Met deze website ben ik in 2002 gestart, de site is van 2015 tot en met 2017 onder beheer van Herman Hegge van Frontier geweest. Herman Hegge heeft in 2015 en 2016 een aantal artikelen aan de website toegevoegd en het laatste artikel heeft hij in juli 2016 op de website geplaatst, daarna is er niets meer bijgekomen. De meeste artikelen daarvan zijn door Kees Deckers geschreven, hij heeft er echt veel tijd ingestoken. Ook hebben er in de tijd dat Herman de website onder beheer had een aantal structurele veranderingen plaatsgevonden, sommige daarvan zijn niet correct uitgevoerd en dus zijn er links verbroken en dergelijke. Ik kan dat allemaal niet meer aanpassen, dus heb ik mijn eigen kopie van UFOWIJZER, die stamt van juli 2015, weer teruggezet binnen de nieuwe website. Dat houdt in dat de artikelen van 2016 niet meer aanwezig zijn. Ik zal kijken of ik de meest belangrijke handmatig kan toevoegen.

Voor hen die UFOWIJZER van vroeger kennen zijn er wat zaken verdwenen en dat blijft zo. De nieuwe opzet is om alleen de echt belangrijke UFO-zaken en gedegen artikelen over de veeverminkingen en ontvoeringen aan te bieden.

De opzet van de nieuwe website is zo eenvoudig mogelijk, geen toeters en bellen, gewoon een aantal afbeeldingen waarop je kan klikken om snel bij het onderwerp te komen dat de afbeelding aangeeft. En natuurlijk, de ‘beste webmasters aan wal’ hebben nooit een website gebouwd, je kunt het nu eenmaal niet naar ieders zin maken. Ik heb nooit reclame van Google op de website gehad en dat zal je nu ook niet tegenkomen, ik heb zelf een vreselijke bloedhekel aan die irritante troep en ik wil mijn bezoekers dat dus ook niet aandoen.

De oude website UFOWIJZER heb ik ook opgenomen in deze nieuwe website, je vindt de link ernaar op de Homepage. Er zullen op de oude websitepagina’s wel wat links naar buiten de website zijn die geen resultaat meer geven, ook op Internet is in 15 jaar tijd veel verdwenen.

Wat ook gaat veranderen is dat ik geen e-mail meer zal beantwoorden, dat was twee jaar geleden één van de redenen om met de website te stoppen, ik kwam bijna niet meer toe aan het vertalen van artikelen vanwege de tijd die nodig was om iedereen een antwoord te geven. In de dik 12 jaar dat ik UFOWIJZER beheerde heb ik duizenden mailtjes beantwoord, natuurlijk is dat de prijs voor succes, maar het ging ten koste van de inhoud van de website.

Ik ga ook geen discussies meer aan, iedereen, ingewijden en ontkenners, kunnen de informatie op de website vinden en daar kan ik niets aan toevoegen dat het duidelijker of overtuigender maakt.

Wat betreft mijn eigen opvatting over deze fenomenen, het is voor mij (en dat is het ook voor iedereen die de moeite neemt deze website te bestuderen) een bewezen feit dat UFO’s (dus ongeïdentificeerde vliegende objecten) voor 100% bestaan, maar persoonlijk heb ik geen hard bewijs in handen dat het van buitenaardse herkomst is, hoewel die hypothese al tientallen jaren naadloos als het glazen muiltje van Assepoester op het fenomeen past. Ook de klassieke veeverminkingen en een groot aantal ontvoeringen kunnen na tientallen jaren van onderzoek NIET aan bekende menselijke activiteiten worden toegeschreven en dat zal na het lezen van de vele artikelen hier op de site voor iedereen duidelijk worden.

Ik sluit af met wat er vanaf het begin van UFOWIJZER bovenaan de website staat: Lees eerst… oordeel dan!
Plaats reactie

Terug naar “Cosmos, UFO's & Secret Space Program”