EEN KORTE INLEIDING TOT Q,

Gebruikersavatar
Punisher2021
Moderator
Moderator
Berichten: 753
Lid geworden op: 22 nov 2020 18:25

EEN KORTE INLEIDING TOT Q,

Bericht door Punisher2021 »

EEN KORTE INLEIDING TOT Q,

Door: Praying Medic /Dave Hayes

9 juli 2021

Vertaling: Paul Harmans

Ik heb Q gevolgd sinds december 2017, maar velen van jullie hebben dat niet gedaan. De belangstelling voor Q lijkt toe te nemen met elk absurd complot ‘ontsluierd’ door hen aan de macht.

Je hebt misschien van Q gehoord via een vriend, een politiek commentator of een nieuwsorganisatie. Hoewel deze personen misschien wat kennis hebben van Q, veel van deze commentators hebben nooit de Q berichten gelezen.

Wat ik presenteer in mijn artikelen, video’s en boeken is een analyse van Q’s berichten vanuit een objectief gezichtspunt. Ik heb in de afgelopen 4 jaar meer dan 5000 uur besteed aan het lezen van elk Q bericht en heb de links gevolgd die hij verschafte en heb duizenden gerelateerde documenten uitgekamd. Terwijl ik niet beweer de leidende expert te zijn betreffende Q, heb ik toch meer kennis van het onderwerp dan de meeste mensen.

Q is een anoniem persoon of groep (we weten het niet met zekerheid) die voor het eerst postte op het 4chan forum in oktober 2017. Om bepaalde redenen stapte Q gedurende de tijd over van het ene Internetforum naar het andere en hij postte voor het laatst op 8kun in december 2020. Er zijn momenteel meer dan 4900 berichten van Q. Die kunnen gevonden worden op een aantal websites waaronder qanon.pub

Buiten een handvol mensen weet niemand wie Q is.

Q heeft nooit gecommuniceerd met iemand buiten de forums waarop hij postte. Een reden waarom ik zo kritisch ben over de zogenaamde ‘inlichtingen insiders’ is dat veel van hen beweren met Q gesproken te hebben of in contact te staan met Q. Dergelijke beweringen zijn leugens.

Duizenden mensen hebben getracht Q te omschrijven en talloze verklaringen zijn opgemaakt over de inhoud van zijn boodschappen. Als je de retoriek wegstreept, dan is Q een leraar. Zijn doel is de doorsnee mens te onderwijzen hoe zij zelf informatie aan het licht kunnen brengen en hen te helpen een meer accuraat plaatje te schetsen van de gebeurtenissen die zich voordoen op het wereldtoneel.

Als de anons (de volgers van Q) de stippen niet juist verbinden, dan daagt Q hen uit anders te denken. Als zij een doorbraak hebben, dan looft Q hun vooruitgang.

De beste manier om Q’s berichten te begrijpen is om zijn berichten te lezen. In 2017 was dat eenvoudig te doen omdat er slechts een paar honderd berichten waren. Dat karwei is vandaag de dag wat meer ontmoedigend. Mijn boeken ‘Calm Before the Storm’ en ‘Great Awakening’ onderzoeken zorgvuldig gekozen berichten en onderwerpen welke Q behandelde. De boeken geven de berichten in chronologische volgorde weer beginnend vanaf 2017. (Aan nog twee boeken in deze serie wordt gewerkt).

Ik zal meer informatie verschaffen over Q’s berichten in toekomstige boodschappen.

Wil je de begeleidende Q berichten bij dit artikel lezen, klik dan op onderstaande link:

https://telegra.ph/A-Brief-Intro-to-Q-07-09
7f6713325a36a0d15a645.png
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Q”