PENTAGON GEEFT TOE DAT UFO’s BESTAAN, MAAR WEET NIET WAT HET ZIJN

Cosmos, UFO's, Aliens, SSP en alles wat daarmee samenhangt
Gebruikersavatar
Tristan
Moderator
Moderator
Berichten: 76
Lid geworden op: 21 jun 2021 16:39
Contacteer:

PENTAGON GEEFT TOE DAT UFO’s BESTAAN, MAAR WEET NIET WAT HET ZIJN

Bericht door Tristan »

En ja hoor, zoals ik al voorspelde, de zogenaamde openbaring van het UFO-fenomeen door het Pentagon is weer een zeperd. Het rapport dat deze maand vrijgegeven zou worden is door iemand gelekt en bij de New York Times terechtgekomen (het zal mij niet verbazen als het Pentagon het zelf aan deze nep nieuws krant heeft gegeven zodat zij als eerste de propaganda kunnen brengen. De titel boven het artikel van de Times zegt genoeg: ‘VS vindt geen bewijs van buitenaardse technologie in vliegende objecten, maar kan het ook niet uitsluiten.’

Ha, wat denk je nu werkelijk, dat zij na meer dan 70 jaar UFO-fenomeen niet zouden weten wat het werkelijk is? Natuurlijk weten ze het exact, maar het belang ervan is te groot om het te delen met de mensheid. En in feite heeft de ware openbaring zich allang voorgedaan, als je het fenomeen al jaren hebt gevolgd, dan heb je zoveel hooggeplaatste getuigen gehoord, zoveel UFO-beelden gezien, zoveel insiders horen verklaren dat het absoluut om buiteaardse aanwezigheid gaat, dat je geen bevestiging van het Pentagon nodig hebt.

Het enige wat we met het Pentagon rapport zijn opgeschoten is dat zij tenminste toegeven dat UFO’s bestaan, dus in de zin van ongeïdentificeerde objecten die mensen kunnen zien en op radar verschijnen. Dat werd voorheen door overheden en ontkenners afgedaan als fantasie, bijziendheid, grappenmakerij, rijp voor het gekkenhuis en niet de moeite waard er onderzoek naar te doen.

Iedereen die er interesse voor heeft verwijs ik maar weer eens naar mijn website.

http://www.ufowijzer.nl
Give Me Liberty or Give Me Death

Gettr: @tnuh87
Plaats reactie

Terug naar “Cosmos, UFO's & Secret Space Program”