Q Anon voor beginners: De grote ontwaking

Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Q Anon voor beginners: De grote ontwaking

Bericht door noumoe »

https://gedachtenvoer.nl/2019/06/25/q-a ... ontwaking/

Update 25-06-2019 video | Op 5 oktober 2017 zei Donald Trump tijdens een persbijeenkomst met militaire leiders: ‘It’s the calm before the storm’. De journalisten vroegen hem verdwaasd wat hij daarmee bedoelde, maar Trump liet hen in het ongewisse. Naar schatting 20-30 miljoen mensen wereldwijd weten nu waar Trump op doelde. Dat komt omdat ze de wereld van QAnon hebben betreden.

Aan het eind van diezelfde maand, op 28 oktober 2017, verscheen de eerste post van iemand die zich Q Patriot noemde op een anoniem forum genaamd 4chan. Het is de favoriete hangplek van puistige nerds die met hun handen vastgelijmd zitten aan hun toetsenbord en nauwelijks daglicht zien. Zij ontmoeten elkaar daar omdat ze een ‘anon’ kunnen zijn (IP-adressen zijn niet zichtbaar op 4chan) en er geen beperkingen gelden voor de vrije meningsuiting, dus alles mag en alles kan.

Op 2 november 2017 schreef QAnon de woorden Calm Before The Storm. Het zou niet de laatste ‘toevalligheid’ zijn van Q-posts die overeenkomen met de woorden van Trump en andersom. Gedurende de 8 maanden dat het Q-fenomeen nu bestaat, zijn er ruim 100 bevestigingen geweest dat Q onderdeel moet uitmaken van Trumps kleine kring. Eén plaatje vertelt duizend woorden en daarom heb ik een foto toegevoegd die door Q is genomen binnenin Air Force One en die als file-naam DOITQdroeg. Voor meer bewijs dat Q dicht bij de Amerikaanse president staat, zie qproofs.com.

Er zijn twee andere redenen waarom QAnon de informatie die hij graag wil delen niet rechtstreeks prijsgeeft: geen enkele insider van de overheid mag legaal geheime informatie verspreiden en door een alsmaar groeiende groep mensen uit te nodigen om onderzoek te doen naar bepaalde onderwerpen creëer je een ‘hive mind’ die zich bezighoudt met ‘open-source’-onderzoek. Over ‘open-source’ gesproken, de afgelopen 8 maanden hebben anons op succesvolle wijze puntjes met elkaar weten te verbinden die anders hoogstwaarschijnlijk niet met elkaar verbonden zouden zijn, uitsluitend gebaseerd op informatie die publiekelijk op het internet beschikbaar is. Snap je nu waarom Q een stelletje obsessief-compulsieve autisten uitkoos om al dat graafwerk te verrichten?

Nadat 4chan ‘comped’ (gecompromitteerd) bleek, verhuisde Q naar 8chan en nam de autisten met zich mee. Een andere reden om op deze anonieme fora te posten is dat dit een manier is om gecentraliseerde reguliere en alternatieve mediaplatforms te omzeilen en rechtstreeks te kunnen communiceren met We The People. Behalve dat hij nieuwsgebeurtenissen accuraat voorspelt of duidt, biedt Q ook hoop op een betere wereld, een betere toekomst voor de mensheid. Q vertelt ons trust the plan en WWG1WGA (Where We Go One We Go All). Q spreekt over The Great Awakening en heeft zelfs een einddatum vastgesteld: 11-11. 11 november 2018 vindt kort na de tussentijdse verkiezingen plaats. Die dag is ook Veterans Day en volgens Q zal er dan een militaire parade plaatsvimden zoals de wereld nooit eerder heeft gezien.

Dus wie is (of nog beter: zijn) Q? Er bestaat veel speculatie over wie er onderdeel uitmaken van deze groep van insiders. Het is niet onwaarschijnlijk dat Trump zelf onderdeel uitmaakt van het Q-team (mogelijk is hij de mysterieuze Q+). Andere namen die worden genoemd zijn Julian Assange en zelfs John F. Kennedy Jr., die wellicht zijn eigen dood in 1999 in scène heeft gezet en een zeer goede vriend van Trump was. De Q-posts bevatten veel JFK-verwijzingen, dus wie weet. Q zelf schrijft: Wait until you learn who has been talking to you here. Wie het ook moge zijn, ze zijn bekend komen te staan als ‘white hats’, in tegenstelling tot ‘black hats’als HRC (Hillary Rodham Clinton) en Hussein (Barack Obama) en vele anderen die door Q worden ontmaskerd. Algemeen wordt aangenomen dat deze ‘white hats’ mensen uit het leger en de veiligheidsdiensten zijn die op de hoogte waren van The 16 Year Plan To Destroy America (8 jaar Obama, 8 jaar Hillary) en een beroep hebben gedaan op Trump om zich verkiesbaar te stellen en om The Plan uit te voeren.

We have it all, schrijft Q. Dus waarom niet meteen iedereen oppakken en opbossen op Guantanamo Bay? Het gaat allemaal om kritische massa. Als de mensen niet zo gehersenspoeld en gehypnotiseerd waren door de reguliere media, zou er ook geen noodzaak zijn voor dit soort alternatieve platforms, of wel? Zelf vroeg ik me al maanden af of en wanneer ik een artikel moest wijden aan QAnon. Ik kan het echter niet langer voor me uitschuiven, wil ik op de muziek vooruit blijven lopen. In de woorden van Q: July 2018 – the month the world discovered the TRUTH. En: NEVER IN OUR HISTORY HAVE THEY BEEN THIS EXPOSED.

The Calm Before The Storm is officieel voorbij en we bevinden ons nu in The Storm! Q roept zijn volgers op om ondersteuning te bieden aan hen die omver zullen worden geblazen door The Storm(‘People will need to be guided’). Wat op het punt staat om te worden blootgelegd zal zelfs de meest geharden onder jullie shockeren: overheidscorruptie en verraad op het allerhoogste niveau, een plan om een nucleaire wereldoorlog te ontketenen met Noord-Korea of Rusland en georganiseerde handel en seksueel misbruik van kinderen. Sinds 26 januari vorig jaar hebben er duizenden pedo-arrestaties plaatsgevonden, 40.000+ verzegelde aanklachten zijn verzameld en er zijn meer dan 3.000 mensen afgetreden in overheids- en zakelijke kringen. De ‘black hats’ kregen de wacht reeds in november 2017 aangezegd en er is voor hen geen ontsnapping meer mogelijk. De enige tactiek die hen nog rest is aanzetten tot een burgeroorlog. Ook dit zal falen.

Als je je tot nu toe nog niet hebt verdiept in Q, raad ik je aan om dat snel te doen. Er bestaan nu Q-verzamelsites als qanon.pub en qmap.pub, waar je gemakkelijk toegang krijgt tot de Q-posts. Er zijn ook verschillende YouTube-kanalen die gewijd zijn aan Q, waarvan In Pursuit Of Truth, SpaceShot76en Justinformed Talk mijn persoonlijke favorieten zijn. Een uitstekende video om mee te beginnen is Q – The Plan To Save The World van Joe M. De blog neonrevolt.com is ook aan te bevelen.

Het was nooit de bedoeling dat deze operatie beperkt zou blijven tot het internet en dit gaat hoe dan ook mainstream worden, als het dat al niet is tegen de tijd tegen de tijd dat je dit leest. Het belooft een hete zomer te worden, dus zet je coolste zonnebril op terwijl we The Great Awakening zien ontvouwen!
Q-for-newbees.jpeg
Plaats reactie

Terug naar “Q”