HET COMPLOT OM AMERIKA TE STELEN (NL ondertiteling)

Gebruikersavatar
Punisher2021
Moderator
Moderator
Berichten: 753
Lid geworden op: 22 nov 2020 18:25

HET COMPLOT OM AMERIKA TE STELEN (NL ondertiteling)

Bericht door Punisher2021 »

HET COMPLOT OM AMERIKA TE STELEN (NL ondertiteling).




HET COMPLOT OM AMERIKA TE STELEN (NL ondertiteling)

Eind 2020 werd deze korte video gepubliceerd en zelfs Trump verspreidde de link ernaar. Ik heb er kort daarna een NL ondertiteling onder gezet voor hen die het Engels moeilijk te volgen vinden. Ik moest daarvoor de video kopiëren en op mijn eigen Bitchute kanaal zetten, het levert mij echter geen cent op en dat is ook niet de bedoeling, het gaat mij (en dat zal de maker van de video ook vinden) om het verspreiden van de boodschap.

Inhoud video:
2020 is een jaar geweest als geen ander. Alles dat we weten, alles dat we vertrouwden en alles waarop we zijn gaan rekenen is veranderd. Dus hoe kunnen we verwachten dat de VS verkiezing anders zou zijn? De gevestigde media vertellen ons dat de race over is, Biden heeft gewonnen, dus doorlopen, niets te zien hier mensen. Maar in je essentie weet je dat er iets niet goed is, van de vreemde zaken in de verkiezingsnacht, tot de weken vertraging, tot de meldingen van fraude die sneller verdampten dan Biden’s geheugen, het klopt gewoon niet. Blijf bij me en je zal zien wat er achter de schermen van deze verkiezingen gaande is. En waarom de grootste dreiging die we momenteel zien niet een onzichtbare vijand is die ons lichaam binnendringt, maar degene die ons land binnendringt en onze hoofden.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “USA”