Nibiru een planeet of een ruimteschip?

Cosmos, UFO's, Aliens, SSP en alles wat daarmee samenhangt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Imagine
Digital Soldier
Digital Soldier
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 nov 2020 19:15
Contacteer:

Nibiru een planeet of een ruimteschip?

Bericht door Imagine »

Zecharia Sitchin is een fenomeen wat betreft het vertalen van de Soemerische kleitabletten. Zijn boek 'De 12e planeet' als eerste deel van 'The Earth Chronicles' lijkt een verboden leesboek, lees maar verder. De Nederlandse vertaler/uitgever Huibert Groeneweg directeur van uitgeverij Tiamat kwam in het jaar van uitgifte om met zijn ligfiets die op 2 september 2002 onder een vrachtwagen terecht kwam.

Bram Vermeulen was zo gegrepen door dit verhaal dat hij met zijn partner er een tv-vertelling van maakte: 'In den Beginne'.
Nog altijd zichtbaar op YouTube:
Freek de Jonge vormde met Bram Vermeulen het theaterduo 'Neerlands Hoop in bange dagen', tegen de zin van Bram verbrak Freek de samenwerking in 1979

5 januari 2004 werd 'In den Beginne' op TV uitgezonden. In de zomer sprak ik Bram tijdens een conferentie in Krasnapolsky Amsterdam. Hij was van plan een hele reeks voorstellingen als vervolg op 'In den Beginne' te maken. Een explosief onderwerp, dus 'Wees erg voorzichtig' zei ik nog tegen hem.
Korte tijd later, op zaterdag 4 september 2004, overleed Bram Vermeulen in zijn slaap in Toscane op de laatste dag van een familievakantie. Nadere gegevens zijn mij onbekend

Maar: Is Nibiru een planeet of een ruimte schip ?
Zecharia Sitchin heeft het over een planeet, maar dr. Hermann Burgard ontdekte een fout in de vertaling en beweert dat Nibiru een ruimteschip is.
Is hiermee een modern sprookje ontsluierd? Voor wie verder wil onderzoeken, kennis van het Duits is een vereiste, maar een mooie reden om je deze taal eigen te maken: https://www.ancientmail.de/autoren/dr-hermann-burgard/
en het gaat vooral om dit boek: http://my-eshop.info/epages/f3b56f0f-34 ... D=27257033
Helaas heb ik nog geen Nederlandse of Engelse vertaling gevonden
Gebruikersavatar
Mike Vennon
Moderator
Moderator
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 nov 2020 22:23
Contacteer:

Re: Nibiru een planeet of een ruimteschip?

Bericht door Mike Vennon »

Ben benieuwd! Ga onderzoek doen en kijken. Dank je voor het delen!
Vrijheidsstrijder van het Licht
Gebruikersavatar
WakeyQ
In Memoriam
In Memoriam
Berichten: 71
Lid geworden op: 12 nov 2020 16:22

Re: Nibiru een planeet of een ruimteschip?

Bericht door WakeyQ »

Prachtige voorstelling. Ik heb genoten en weer meer puzzelstukjes op zijn/haar plek. ThanQs voor de post.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Cosmos, UFO's & Secret Space Program”