Brief tegen Mondkapjesplicht

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ANON-X
Digital Soldier
Digital Soldier
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2020 20:40

Brief tegen Mondkapjesplicht

Bericht door ANON-X »

Beste heer/mevrouw,

U dwingt mij om een niet- medisch mondkapje te dragen, bent U zich ervan bewust dat U zich schuldig maakt aan de volgende overtredingen:
- Artikel 1, 10 en 11 van onze Grondwet.
- De Code van Neurenberg.
- De Mensenrechten.
Wist u dat?
- C19 maar een IFR van: 0,7% - 1,0% heeft en dat die van de griep tussen de 0,5% - 1,0% ligt?
- Dat de meesten C19 doden tussen de 84 en 89 jaar zijn en vaak 1 of meerdere onderliggende ziektes hebben?
- Het totaal aantal overleden mensen van 2020 in Nederland gelijk ligt aan het jaar 2018, namelijk 0,89% en er dus geen sprake van oversterfte is?
Dit maakt de: 1,5 meter, de mondkapjesplicht, de lockdown en anderen maatregelen totaal overbodig en is het op ongekende wijze buitenproportioneel!
De mainstream media is slechts een perceptie van de realiteit en dat berust zich niet op de waarheid, de ware reden zijn corrupte belangen van o.a.:
Overheden, de Verenigde Naties, het World Economic Forum, Multinationals en de Farmaceutische-industrie, dit noemt men:
‘Agenda 21/30’ & ‘The Great Reset’.
Deze informatie berust zich op grondig onderzoek!
Ik vraag U niet om mij te geloven, maar ik vraag U bij deze om er zelf grondig onderzoek na te doen!
Ik kom op voor mijn vrijheid en mijn grondrechten en ben een belezen en goed geïnformeerd mens die zich deze rechten niet zomaar laat afnemen!
Tot slot wil ik U dit meegeven en op het hart drukken:
‘Als recht onrecht wordt, wordt verzet een plicht’ en ‘Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen; dan dooft het licht’.
Bijlagen
BRIEF MONKAPJESPLICHT PDF.pdf
(31.04 KiB) 31 keer gedownload
"Free yourself from mental-slavery and you will be free!"
Gebruikersavatar
WakeyQ
In Memoriam
In Memoriam
Berichten: 71
Lid geworden op: 12 nov 2020 16:22

Re: Brief tegen Mondkapjesplicht

Bericht door WakeyQ »

Prima brief!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “RIVM”