ROCKEFELLERS & HET IPCC:
"Het Rockefeller Brothers Fund onder leiding van David Rockefeller en Henry Kissinger richtte het Panel van de Verenigde Naties voor Klimaatverandering (IPCC) op en financierde het met vrijwel onbeperkte middelen.
In de bijlagen van Norgangard's boek somt hij alle instellingen op die door de familie zijn opgericht. Toen ik ze doorbladerde, merkte ik dat ik uit mijn bureaustoel sprong en in het luchtledige schreeuwde. De hond verdween, de kat verstopte zich. Het is woedend - ze gebruikten hun macht om elke instelling te corrumperen die hun eindspel zou dienen. Hier is één pagina.
Op het gebied van klimaatverandering maken de Rockefellers de dienst uit. Het was allemaal hun idee, ze namen een domme maar interessante theorie en versterkten die met honderden en honderden miljoenen dollars. Ze richtten instellingen op en koppelden het voortbestaan van die instellingen aan het bevorderen van klimaatverandering en bevolkingsvermindering. Ze adopteerden de ene politicus na de andere.
Tegen 1998 had de Rockefeller familie alle oppositie tegen dit ene idee van tafel geveegd. Elke wetenschapper die het niet eens was met de agenda werd bedreigd. Elke universitaire afdeling die niet meewerkte aan dit ene kunstmatige doel liep het gevaar gemarginaliseerd te worden. Infiltratie was begonnen in elke media organisatie, elke entertainment divisie van elk groot bedrijf. Dit, zoals hieronder vermeld, zou een generatiedoel zijn. Voor iedereen. Of stap uit de bus."
https://www.technocracy.news/nl/the-roc ... st-groups/