Archief Great Awakening Kanaal Oude Server

Mededelingen van het WRWY Team.
Gebruikersavatar
Sjakkattack
In Memoriam
In Memoriam
Berichten: 1762
Lid geworden op: 01 nov 2020 21:29
Contacteer:

Archief Great Awakening Kanaal Oude Server

Bericht door Sjakkattack »

Archief Great Awakening Kanaal Oude Server

Dear frens,

Een verzameling van links, documenten en afbeeldingen vanaf april 2018 per link, doc of afbeelding overzetten naar dit nieuwe forum vanaf de Discord format is monnikenwerk. Daarom heb ik een zip gemaakt die je hier kan downloaden. Als je wilt kan je zelf de zip uitpakken, de html-pagina openen, dan de pagina in je browser opslaan (CTRL+s) en zo alles binnentrekken naar je COMPUTER. Let op: COMPUTER of LAPTOP want het is een boel, dat raad ik niet aan voor een mobiel apparaat.

Bij het opslaan maakt je PC nog een html-pagina aan en een map met alle bestanden die erin staan. Ik adviseer niets aan de bestandsnaam van die pagina's te veranderen.

Deze informatie is verzameld van april 2018 tot het moment dat Discord ons van hun platform kickte in oktober 2020. Het zijn eye-openers, nieuwsberichten en videos. Alles vanaf oktober kun je nu op het forum vinden, dat is overgezet.

Doe het snel want ik weet niet hoeland deze informatie beschikbaar blijft. Het staat namelijk nog ergens op een server van Discord waar wij niet meer op een andere manier bijkunnen.
QAnon-Nederland-Archief-Great-Aawakening.zip
(704.13 KiB) 39 keer gedownload
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”