Achterbakse joe biden heeft zojuist aangekondigd dat hij bereid is tot een debat!

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5662
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Achterbakse joe biden heeft zojuist aangekondigd dat hij bereid is tot een debat!

Bericht door noumoe »

Achterbakse joe biden heeft zojuist aangekondigd dat hij bereid is tot een debat! Iedereen weet dat hij dat niet werkelijk meent, maar voor het geval dat wel zo is, zeg ik OVERAL, WANNEER JE WILT, WAAR JE WILT, een oude uitdrukking gebruikt door strijders. Ik stel voor maandagavond, dinsdagavond of woensdagavond tijdens mijn toespraak in Michigan, een staat die hij bezig is te vernietigen met zijn elektrische auto verplichting. Als alternatief, hij is toch in New York vandaag, hoewel hij dat waarschijnlijk zelf niet weet, en ik ben dat ook, ik zit vast in een rechtszaak die hij in werking heeft gesteld als VERKIEZINGSINMENGING TEGEN EEN POLITIEKE TEGENSTANDER - EEN VOORTGAANDE HEKSENJACHT! Dat is de enige manier waarop hij denkt te kunnen winnen. Dus in feite, laten we het debat vanavond in de rechtszaal houden - op de nationale televisie, ik ben er toch!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 5931922120
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”