Een nieuwsbrief van Robert Jensen die ik wil delen

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5596
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Een nieuwsbrief van Robert Jensen die ik wil delen

Bericht door noumoe »

Een nieuwsbrief van Robert Jensen die ik wil delen

Beste vrijheidsstrijders,

Ik zat vandaag weer eens te denken aan alle mensen die strijden voor onze vrijheden en tegen het onrecht. De mensen die zien dat we langzaam in slaap gesukkeld worden zonder dat de meerderheid het doorheeft.

Het is een hele slimme techniek van de griezels om mensen niet te laten zien wat er echt aan de hand is en wat hun eigen doelen zijn. Maar er zijn mensen die al zo lang andere mensen proberen wakker te maken en te attenderen op het gevaar wat op ons afkomt.

Als we nou een eerlijke media zouden hebben, dan had iedereen het allang gezien. Maar de media zijn een propagandamachine van het kwaad geworden. Eén iemand die dat zag en daar op dit moment boete voor moet doen is Julian Assange. Ook ik ben vroeger weleens misleid door de propaganda dat dit eigenlijk een slechte gast is die staatsgeheimen en onze Westerse maatschappij ondermijnt, maar ik zie al vele jaren dat hij dus het tegenovergestelde deed. Hij waarschuwde juist voor kwade krachten bij ons in het Westen.

Hij is een echte journalist. Hij deelde informatie met mensen zonder daar tussen te komen en zonder zijn mening erover te geven. Hij liet gewoon zien aan de hand van gelekte emails en documenten hoe mensen op de achtergrond een spel aan het spelen zijn die ons als mensheid alleen maar tegenwerkt en niet verder helpt.

Hij zit nu al vele jaren vast in de gevangenis. En dat is zo oneerlijk en onterecht. Een eerlijke media had allang de druk kunnen zetten op de macht om hem vrij te krijgen. Maar ze doen het niet. Ik zeg dit omdat ik vanaf maandag weer de media ga exposen.

En dank voor jullie mails met tips en voorbeelden waarin we misleid worden door de media. Als er een wereld is met een gezonde, eerlijke media, hebben we een gezonde, eerlijke maatschappij. Maar media = nog steeds het virus. Media zijn propaganda. Media zijn tegen wat goed voor ons is.

Het wordt weer eens tijd om daar nog eens de schijnwerper op te zetten. Zeker aangezien meer mensen dan ooit te voren dit zich nu realiseren.

Maar vandaag denk ik even aan al die strijders voor het vrije woord. En daar horen jullie ook bij. Jullie denken misschien soms van niet, maar dat is niet zo. Ook al kan je één iemand beïnvloeden in je omgeving, dan ben je al een held. Jullie zijn mijn helden.

Ik wens jullie een fantastisch weekend, ga lekker Jensensen. Dank voor jullie donaties en steun. We hebben het nodig. Hou ons in de lucht en we spreken elkaar maandag.

Robert
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”