"Ministerie van Justitie tracht mij levenslang op te sluiten om Joe, Jim en Hunter Biden te beschermen"

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

"Ministerie van Justitie tracht mij levenslang op te sluiten om Joe, Jim en Hunter Biden te beschermen"

Bericht door noumoe »

"Ministerie van Justitie tracht mij levenslang op te sluiten om Joe, Jim en Hunter Biden te beschermen"

Door: Jim Hoft

11 juli 2023

Het Ministerie van Justitie stelde op maandag de klokkenluider Gal Luft, over de Biden corruptie, in staat van beschuldiging. Ze doen dit slechts na 1 week nadat hij een video vrijgaf waarin de beschuldigingen tegen de Biden misdaadfamilie gedetailleerd worden weergegeven.

Gal Luft, iemand met twee nationaliteiten, de Amerikaanse en Israëlische, werd een 8-voudige dagvaarding ten laste gelegd.

Luft, 57, wordt oa. beschuldigd van wapenhandel en andere misdaden, welke de maximum gevangenisstraf opleveren.

De nu onvindbare corruptie klokkenluider Dr. Gal Luft, gaf vorige week donderdag een 14 minuten lange video vrij waarin de beschuldigingen tegen Biden en zijn familie, dat zij betrokken zijn bij een groots internationaal omkoopschandaal, gedetailleerd worden weergegeven. De video is opgenomen in een niet vrijgegeven locatie omdat hij op de vlucht is voor het Biden regime en het ministerie van justitie.

Luft kan een gevangenisstraf van 100 jaar tegemoet zien voor het verraden van de Biden misdaadfamilie.

Opmerking Paul: Zoals je vandaag de dag wereldwijd ziet, liegen politici en verantwoordelijken inmiddels openlijk, het interesseert ze niet meer of het opvalt, ze doen het gewoon, zelfs onder ede! Ook de Amerikaanse rechterlijke macht, de FBI en het Amerikaanse ministerie van justitie interesseert het niet meer of iedereen duidelijk kan zien dat ze door de Deep State politiek bewapend zijn en Trump op onterechte gronden te grazen willen nemen en Deep State idioot en puppet Biden en het corrupte deel van zijn familie tot het uiterste beschermen. Wie het nu nog niet ziet kun je als onherroepelijk verloren beschouwen.
https://www.thegatewaypundit.com/2023/0 ... ct-joe-jim
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”