Interview met Kash Patel

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Interview met Kash Patel

Bericht door noumoe »

X22 - Hunter zal aangeklaagd worden, de Deep State steunde een omverwerping, regel der wet moet nageleefd worden

Interview met Kash Patel

7:34 tot 11:05

Dave: Biden heeft onlangs aangekondigd dat hij voor een herverkiezing als resident (bewoner Witte Huis, geen president) gaat, maar hij heeft nu een hoop bagage bij zich. Ten eerste hadden we de Russische disinformatie, die geen disinformatie was. Er is geen Russische samenzwering (Trump) en nu met de Hunter Biden laptop en met het bewijs dat naar buiten komt dat Blinken erbij betrokken was, de 51 clowns die de brief tekenden, die vals was, gedirigeerd door Blinken en veel anderen. Biden wist dat dit allemaal valse informatie was die zij naar buiten brachten. Hebben we momenteel niet een groot, groot probleem, omdat het laat zien dat de Biden regering, Blinken, social media, het nep nieuws, zij pushten allemaal die leugen, de gehele tijd, dat Hunter Biden’s laptop Russische disinformatie was. En dat was voorafgaand aan de verkiezing. Dus nu hebben we bewijs dat er een inmenging in de verkiezing was. Wat gebeurt er nu?

Kash: Ik denk dat de gevestigde media doorgaan met liegen, dat is nu eenmaal wat ze doen. Laten we de klok terugdraaien: 2016, de oorspronkelijke architecten van verkiezingsinmenging - de Clinton campagne met medewerking van Gensler, hij is nu Joe Biden’s hoofd van de SEC (Securities and Exchange Commission). We hadden iedereen van Perkins Coie (groot advocatenkantoor). We hadden iedereen rondom Podesta (hoofd van de Hillary Clinton campagne) en Jake Sullivan de huidige nationale veiligheidsadviseur van Biden en zij gebruikten campagne dollars om overzeese rotzooi te kopen en vormden daarmee het Steele dossier en brachten dat naar de FBI en lieten hen liegen tegen de federale rechters (FISA). Dat was verkiezingsoplichting op steroïden.

Maar nu snel voorwaarts, het Hunter Bidencomplot, zijn laptop en geen verrassing! de mensen uit de Clintonwereld, Blinken en de 51 mensen die die brief tekenden, allemaal mensen van de Clintonwereld, Podesta, Panetta, Sullivan en al die andere gasten die die brief ondertekenden, weten dat in feite al jaren, ze weten dat ze liegen, maar ze tekenden in opdracht van de waarnemend directeur van de CIA, Morell, die zelf ook een ondertekenaar van deze brief is en onder ede aan de regering toegaf dat ze dat deden zodat Joe Biden kon winnen en vertelde dat ze wisten dat het vals was, maar dat ze het toch deden. Net als in de tijd met het dossier. En nu zijn we verrast? Ik bedoel jij en ik niet, wij brachten het echte nieuws en de feiten, maar de gevestigde media waren weer aan boord van deze volgende treinrit van disinformatie gesprongen en nu hebben we dit onthult, nog niet grondig genoeg, want we moeten Blinken’s feitelijke betrokkenheid nog onderzoeken en was hij werkelijk degene die dit opzette? Net zoals Morell zei dat hij het deed in opdracht van onderminister van buitenlandse zaken Tony Blinken? Dat zou een schokkend falen van ethiek en het falen van het representeren van Amerika zijn.

Ik denk dat het nog veel slechter gaat worden, Joe Biden heef natuurlijk gelogen tegen het Amerikaanse volk door te zeggen dat Hunter Biden volledig onschuldig is, dat hij niet iets dergelijks deed. Ik denk dat waar we ons op moeten voorbereiden, is de feitelijke dagvaarding van Hunter Biden. Ik denk dat dat eraan komt. Ik zeg al lange tijd dat dat eraan komt, er geen manier meer dat zij daar onderuit kunnen komen. En de enige persoon die Hunter Biden kan redden is zijn vader Joe Biden met een presidentieel pardon (kwijtschelding van straf).

Opmerking vertaler. Natuurlijk kan een ECHTE president een pardon toekennen, maar is Biden wel een echte president? Als dat ooit zo zal blijken te zijn als Trump weer aan de macht is, dan zal Hunter alsnog zijn verdiende straf krijgen. Overigens net als zijn vader! En als Joe Biden binnenkort een pardon uitspreekt, dan zal dat ook weer een schokkende boodschap en eyeopener voor het Amerikaanse volk zijn, namelijk hoe de ene corrupte persoon (Joe) een andere corrupte persoon (zijn zoon!) vrijspreekt.
https://rumble.com/v2kwls4-kash-patel-h ... aw-mu.html
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”