Klokkenluider die van plan was ‘explosieve’ informatie over de Biden familie te onthullen is verdwenen

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Klokkenluider die van plan was ‘explosieve’ informatie over de Biden familie te onthullen is verdwenen

Bericht door noumoe »

Klokkenluider die van plan was ‘explosieve’ informatie over de Biden familie te onthullen is verdwenen

Door: Kyle Becker

27 april 2023

Dr. Gal Luft, de mededirecteur van het in Washington gevestigde instituut voor de analyse van wereldwijde veiligheid, bereidde zich voor om explosieve informatie over het internationale corruptieschandaal van de Biden familie te onthullen. Nu is hij plotseling onder mysterieuze omstandigheden vermist nadat een rechtbank in Lanarca hem op borgtocht heeft vrijgelaten, zo meldt de Cyprus Mail.

Luft was een adviseur voor CEFC China Energy, welke Hunter Biden alleen al in 2017 vijf miljoen dollar betaalde. Luft zei dat hij in januari werd gearresteerd op een valse aanklacht, namelijk dat hij in de wapenhandel zat, hij beweert dat het een poging is om hem het zwijgen op te leggen.

“Ik ben in Cyprus gearresteerd op een politiek gemotiveerde uitleveringsaanvraag door de VS,” zo beweerde hij. “De VS beweert dat ik een wapenhandelaar ben. Dat zou grappig zijn als het niet zo tragisch is. Ik ben nooit een wapenhandelaar geweest.”

“Het ministerie van justitie tracht mij weg te werken om Joe, Jim en Hunter Biden te beschermen,” zo ging hij verder. “Zal ik namen noemen?”

Luft’s advocaat zegt dat hij de FBI informatie over de Biden’s had verstrekt gedurende de Trump regering en dat hij van plan was dat ook in een brief aan de regering te laten weten. Hij kwam er ook achter dat iemand verzegelde Amerikaanse ordehandhavingsinformatie aan Chinese personen verkocht.

Lees meer:
https://beckernews.com/whistleblower-wh ... red-50109/

En nu is hij verdwenen, mogelijk als voorbeeld gesteld voor andere klokkenluiders om maar vooral je mond te houden. Hij vertrouwde de FBI, inmiddels weten we dat je dat maar beter niet kan doen, denk aan de samenwerking van de FBI met de elitekliek die spioneerde op Trump, de samenwerking bij het samenstellen van het (inmiddels bewezen) valse Steele dossier dat volkomen ten onrechte beweerde dat Trump met de Russen samenwerkte om de 2016 verkiezing te winnen, denk aan het feit dat de FBI eind 2019 in het bezit kwam (overgedragen door de eigenaar van de computershop) van de laptop van Hunter Biden waarop alle corruptie van de Biden Familie staat, maar daar NIETS mee heeft gedaan en nu beweert dat ze niet weten waar die laptop is gebleven. En zo zijn er nog wel wat FBI zaken die je niet als positief kan uitleggen.

Je zou zeggen: “Had maar geen borgtocht betaald om uit de gevangenis te komen, je bent daar veiliger dan op straat.” Denk even aan Epstein en dan snap je dat de gevangenis je de slechtste kans op overleven geeft als je een groot gevaar voor de elite vertegenwoordigd.

De kans bestaat natuurlijk dat hij zelf is ondergedoken om veilig te zijn, want je gewone leventje thuis oppakken totdat de rechtszaak verder gaat, is absoluut vragen om een kogel met je naam erop, of remmen van je auto die plotseling weigeren kort voor een haarspeldbocht, of om met je voeten in beton te worden gegoten om vervolgens visvoer te zijn.

Becker News (https://beckernews.com/whistleblower-wh ... red-50109/)
Whistleblower Who Was Planning to Reveal 'Explosive' Information on Biden Family Corruption Has Disappeared
photo_2023-04-29_16-15-25.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”