Mensen geloven het niet als je het ze vertelt, ze moeten het zien en zelf meemaken

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Mensen geloven het niet als je het ze vertelt, ze moeten het zien en zelf meemaken

Bericht door noumoe »

Mensen geloven het niet als je het ze vertelt, ze moeten het zien en zelf meemaken

Hier een stukje vertaling uit het laatste X22Report over iets dat perfect aansluit bij mijn eerdere stuk tekst over hoe Trump de mensen nu bewust laat meemaken wat het is om onder de Deep State tirannie te leven om pas dan te beseffen hoe ver de corruptie gaat en hoe kwaadaardig de Deep State plannen voor de mensheid zijn om vervolgens allemaal te ontwaken en te kiezen voor een leider die wel om het volk en het land geeft.

Vertaling:
Soms moet je er doorheen lopen om het werkelijk te begrijpen. Bv, er komt iemand in 2017 naar je toe en die zegt:

“Luister, dit is wat er gaat gebeuren, er komt een virus, ze zullen het loslaten over de gehele wereld, iedereen moet thuisblijven, anderhalve meter afstand van elkaar houden, een mondkapje dragen en dat is allemaal niet wetenschappelijk bewezen, maar iedereen gaat het wel geloven. Dan gaan ze je vertellen dat ze een vaccin hebben, ze zeggen dat het veilig en effectief is en je daarmee van corona afkomt, maar in feite kom je niet van corona af, in feite verspreidt het corona, het maakt je ziek”

Ik bedoel, het klinkt vergezocht is het niet?

“Dan zullen ze zeggen dat vanwege corona, we stembiljetpostbussen, stemmen per post en dat soort dingen moeten hebben en de FBI, DHS, CDC en de rest houden controle over het verhaal en censureren mensen op social media en ze gaan frauderen in de verkiezingen door continue de stembiljetten opnieuw in de computer in te voeren, telkens en telkens weer, zodat op deze manier Biden zal winnen.”

Je weet nog dat hij campagne voerde vanuit zijn kelder.

“En Trump zal verliezen. Dan zal Biden aan de macht komen en beginnen met het vernielen van het gehele land. Eerst zal hij beginnen met de economie, het land zal niet langer energie onafhankelijk zijn, het land zal uiteenvallen, de inflatie zal toenemen, brandstofprijzen gaan omhoog, de grenzen zullen wijd open staan, ze zullen mensenhandelaren, drugshandelaren, MS13 gangsters toelaten en noem maar op. Dan zullen ze de criminelen vrijlaten uit de gevangenis.”

Ja, dat ging gebeuren, maar bedenk, ik vertel je dit in 2017.

“Ze gaan de mensen in de gevangenissen vrijlaten, ja, in New Jersy, Connecticut, New York, noem maar op, San Fransisco, Los Angeles, ja ze laten ze los op straat. En dan gaan ze proberen ons de wapens af te pakken terwijl de gevangenen door de straten zwerven en misdaden plegen zoals we nooit eerder hebben gezien. Dan gaat Biden een oorlog beginnen met Rusland, een kernoorlog!”

Welnu, kun je je indenken dat je dit hoorde in 2017? Je zou zeggen dat dat absoluut belachelijk is: “Een prachtige complottheorie, maar dat kan ik niet geloven!” Dat is waarom Trump wil dat je er doorheen loopt, zodat je het werkelijk begrijpt, je neemt het allemaal tot je en je ziet het. En dan heb ik er nog niet eens het deel bijgehaald dat:

“O ja, nog wat, de Biden regering zal mensen in dienst nemen gekleed als vrouw, maar die in feite man zijn en zij zullen op hoge posities bij de overheid komen en zij zullen de overheid aansturen, en o ja, sommige stelen koffers.”

En ik bedoel, denk daar nu eens over na, die personen die ik het in 2017 vertelde, die lachen zich rot, die zeggen: “Oh, mijn God, goed verhaal, dit is de meest ongelooflijke complottheorie die ik ooit heb gehoord. Ik kan niet geloven dat jij deze onzin gelooft!”

Maar hier zijn we vandaag de dag en nu kun je het zien, je ziet het vanuit de eerste hand. Het is geen complot, het gebeurt echt. Maar als je het aan iemand in die tijd had uitgelegd, dat dit zou gaan gebeuren, ze zouden het niet geloven. Het zou buitensporig hebben geklonken. En ik bedoel, dan hebben we er nog niet eens het deel bijgehaald waar mannen als vrouwen gekleed gaan en bijna naakt zijn, die een show opvoeren voor kinderen en de ouders gaan ermee akkoord en de regering gaat ermee akkoord. Ik bedoel, het klinkt zo vergezocht, het klinkt ongelooflijk.

Einde vertaling
https://rumble.com/v2ggxia-ep.-3038b-th ... idenc.html
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”