Ep. 2889b Space Force Communicaties Online, Verandering Van Narratief Op Volle Kracht, Riemen Vast

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Ep. 2889b Space Force Communicaties Online, Verandering Van Narratief Op Volle Kracht, Riemen Vast

Bericht door noumoe »

Ep. 2889b Space Force Communicaties Online, Verandering Van Narratief Op Volle Kracht, Riemen Vast

X22 Report van 2 oktober 2022

Vertaling van 1:57 tot 4:27 door Paul Harmans

De Deep State, de corrupte politici, het nepnieuws, big tech, de puppetmasters, zij lopen nu tegen een muur aan en ik geloof dat Trump en de patriotten voorbereid zijn met tegenmaatregelen om alles wat zij trachten te doen te pareren. Bedenk je, het nieuws dat zich momenteel aan het opbouwen is, en dan heb ik het over het nieuws van de patriotten, dat nieuws zal de Deep State spelers verpletteren.

En wat gebeurt er als zij (de Deep State) geen macht meer over het nieuws hebben, wat gebeurt er als zij de golf aan informatie niet meer onder controle kunnen houden? Bedenk je, we bevinden ons in een informatieoorlog, wat gebeurt er als je dat niet meer kan? Ze beginnen dan met het censureren van mensen, maar wat zullen ze uiteindelijk gaan doen, ze zullen overal de communicatie stopzetten.

En ik geloof dat Trump de Space Force voor een aantal redenen heeft opgericht. Jazeker, de Deep State spelers, het nepnieuws, zij lachten hem allemaal uit: “Oh, waarom hebben we een Space Force nodig?” Maar bedenk je, Space Force houdt toezicht op het Internetverkeer. Space Force heeft nu controle over de satellieten van andere militaire onderdelen, ze zijn nu online.

Denk aan wat er momenteel gebeurt, ik geloof dat Trump een communicatieplatform oprichtte om te kunnen omgaan met de situatie als de Deep State tracht alle communicatie stil te leggen. En ja, we hebben twee Starlinks, we hebben er één van het leger en ik denk dat we er één van Elon Musk hebben. Dat is zeer interessant en ik denk dat Trump en de patriotten en het leger dit al heel lang geleden hebben gepland. En we kunnen zien dat ze voorbereid zijn en er klaar voor zijn om de strijd met de Deep State spelers aan te gaan door tegenmaatregelen te hebben klaarstaan om die ogenblikkelijk te kunnen inzetten.

Dit is zeer interessant, want denk aan alles dat we momenteel zien, we weten dat Durham’s rechtszaak in oktober begint, we weten dat Elon Musk’s rechtszaak in oktober komt, we weten dat Weiss informatie gaat vrijgeven over Hunter Biden’s laptop, we weten dat het hooggerechtshof gaat kijken naar de zaak betreffende de verkiezingen en wie de verkiezingswetten maakt. Zijn het de gouverneurs? Zijn het de procureur-generaals? Of zijn het de wetgevers?

Ik denk dat al deze informatie die momenteel naar buiten komt, dat dat een volledige en complete ramp voor de Deep State spelers wordt en zij zullen in paniek raken en een hoop domme dingen gaan doen. Maar ik geloof dat de patriotten de controle hebben en dat de patriotten bepaalde dingen op hun plaats hebben gezet.
https://rumble.com/v1mes52-ep.-2889b-sp ... in-fu.html
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”