Inval FBI in woning Trump

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Inval FBI in woning Trump

Bericht door noumoe »

Inval FBI in woning Trump

Gisteravond (maandag) is de FBI binnengevallen in de woning van Trump. De media en de democraten vieren inmiddels een feestje. Ze denken dat ze hun grootste vijand, de man die ervoor kan zorgen dat ze alles verliezen wat ze hebben en heimelijk verbergen, namelijk corruptie en leugens van ongekend niveau, eindelijk hebben verslagen. Wel, we wachten af, want wat heel duidelijk is, is dat al die bewijzen die ze in de afgelopen 6 jaar zogenaamd tegen Trump hadden, helemaal niet bestonden en dat het telkens weer in hun eigen nadeel uitviel. Niet dat het nepnieuws en de democraten dat hebben toegegeven, hun onnozele volgers weten nog steeds niet beter dan dat Trump door Poetin in het zadel is geholpen en dat Trump op een volkomen eerlijke wijze de 2020 verkiezingen heeft verloren.

Maar ook die goedgelovigen zullen ooit de waarheid gaan beseffen. Je ziet dat het grootste deel van het Amerikaanse volk inmiddels wel wakker is, zij zaten op de eerste rij bij het bekijken van de schofterige Deep-State praktijken van de democraten en rekenen daar nu mee af door massaal op de door Trump gesteunde politici te stemmen, politici die allemaal beloven de 2020 verkiezingsfraude aan te pakken en de verantwoordelijken te arresteren. Geen wonder natuurlijk dat een kat in het nauw rare sprongen maakt.

Ze hebben nog drie maanden voordat de midterm verkiezingen (8 nov.) aanvangen en die verkiezingen moeten ze via fraude zien te ‘winnen’ of uitstellen door middel van een valse vlag, zoniet dan hangen ze! En aangezien de top van de FBI en van het ministerie van justitie net zo goed zijn geïnfiltreerd door de Deep State, zie je dat die instanties maar wat graag meewerken aan alle pogingen Trump te pakken te nemen.

President Trump:

8 augustus 2022

Dit zijn donkere tijden voor onze natie, nu mijn prachtige woning, Mar-A-Lago in Palm Beach, momenteel belegerd wordt, binnengevallen en bezet door een grote groep FBI agenten. Niets zoals dit is ooit gebeurd met een president van de Verenigde Staten. Na het samenwerken met de relevante regeringsagentschappen, was deze onaangekondigde inval in mijn woning onnodig en onterecht. Het is een gerechtelijk misdrijf, de bewapening van het justitionele systeem en een aanval van radicaal Linkse democraten die desperaat zijn en niet willen dat ik meedoe aan de 2024 presidentsverkiezing, voornamelijk gebaseerd op recente peilingen en er daarom alles aan zullen doen de republikeinen en de conservatieven te stoppen bij de komende midterm verkiezingen. Een dergelijke aanval zou alleen plaats kunnen vinden in Derde Wereldlanden. Helaas, Amerika is nu één van deze landen geworden, corrupt op een nooit eerder gezien niveau. Ze hebben zelfs mijn kluis opengebroken! Wat is het verschil tussen dit en Watergate, waarbij personen een inbraak pleegden bij het Democrat National Committee? Hier is het omgekeerde, democraten hebben ingebroken in de woning van de 45e president van de Verenigde Staten.

De politieke vervolging van President Donald J. Trump duurt al jaren, met het nu volledig weerlegde Rusland, Rusland, Rusland bedrog, Valse Afzettingspoging #1, Valse Afzettingspoging #2 en nog veel meer, het stopt nooit. Het zijn politiek aanvallen van het hoogste niveau!

Hillary Clinton werd toegestaan 33.000 e-mails te deleten. E-mails NADAT die door het congres waren opgeëist. Absoluut niets is er gedaan om haar daarvoor verantwoordelijk te houden. Ze nam zelfs antiek meubilair en andere items mee uit het Witte Huis.

Ik stond op tegen Amerika’s bureaucratische corruptie, ik herstelde de macht aan het volk en ik heb werkelijk gedaan wat ik dit land beloofd heb, zoals we nooit eerder hebben gezien. De gevestigde orde haatte dat. Nu, als ze kijken naar de grote overwinningen van de door mij gesteunde kandidaten en mijn dominerende positie in alle peilingen, trachten ze mij en de republikeinse partij weer te stoppen. De wetteloze politieke vervolging en Heksenjacht moet onthuld en gestopt worden.

Ik zal doorgaan met het strijden voor het geweldige Amerikaanse Volk!

photo_2022-08-09_12-25-59.jpg
En dit is waar het Deep State schorem zo bang voor is. Dit is Kari Lake die de voorverkiezing voor gouverneur van Arizona heeft gewonnen, zij het met forse tegenwerking van de democraten, maar hun pogingen tot fraude faalden omdat de opkomst van wakkere Amerikanen te groot was! Lake heeft de kiezers ervan verzekerd dat als zij gouverneur wordt, zij de 2020 verkiezingsfraude in Arizona tot op de bodem zal uitzoeken en ervoor zal zorgen dat de daders achter de tralies verdwijnen.

Statement van Kari Lake:
Dit is één van de donkerste dagen in de Amerikaanse geschiedenis: de dag waarop onze overheid, oorspronkelijk gecreëerd door het volk, zich tegen ons keert. Dit onrechtmatige, corrupte regime haat Amerika en heeft de volledige federale overheid bewapend om president Donald Trump neer te halen.

Onze overheid is tot in de kern verrot. Deze tirannen stoppen nergens voor bij het monddood maken van de patriotten die er hard aan werken Amerika te redden. Dit is een afschuwelijk misbruik van macht. Als we dit accepteren, dan is Amerika verloren.

We zullen het niet accepteren.

Het 10e amendement kan en zal onze Republiek veiligstellen en de weg naar het afpakken van de macht van de federalen loopt dwars door Arizona.

We moeten de federale overheid ontslaan.

Als gouverneur zal ik deze tirannen bestrijden, met elke vezel in mijn lijf.

Amerika – donkere dagen liggen in het verschiet.
Moge God ons beschermen en ons land veilig stellen.
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”