Pelosi gebruikt als aas?

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Pelosi gebruikt als aas?

Bericht door noumoe »

Pelosi gebruikt als aas?

CNN en veel andere nieuwsbronnen melden nu dat Pelosi van plan is Taiwan te bezoeken, ondanks wat haar reisplan beweert en ondanks de dreigingen van het Chinese leger. CNN’s beweringen komen van één Taiwanese regeringsofficial die beweert dat ze ‘bronnen’ heeft. En CNN beweert dat ze dat hebben geverifieerd via een niet bij naam genoemde Amerikaanse senior regeringsofficial bekend met de zaak.

Waarom zouden Pelosi en het Office of the Speaker of the House liegen over het reisplan? Het kan niet zo zijn dat ze Taiwan binnensluipt zonder dat het Chinese leger dat ontdekt. Wat heeft het voor voordeel voor haar om te liegen? Ik kan daarvoor geen reden verzinnen.

Als Pelosi er werkelijk naartoe gaat en ze tracht haar reis daarheen te maskeren, zou Taiwan haar daar dan niet mee helpen en haar bezoek incognito houden? Als Taiwan en Pelosi in hetzelfde kamp zitten, waarom zouden de Taiwanese regeringsofficials dan haar plan onthullen? Ik zie niet wat het voordeel is voor Taiwan voor het lekken hiervan. Als ze dat bezoek brengt en ze willen dat bekend maken, waarom kondigen ze dat dan niet officieel aan?

De enige partij die erbij betrokken is en waarvan ik kan zien dat zij voordeel hebben door deze niet bij naam genoemde bronnen aan te halen, zijn de linkse media en hun Deep State broodheren die significant voordeel hebben bij China en de door de VS in werking gestelde kinetische oorlogsvoering. En waarom CNN deze taal gebruikt: ‘een niet bij naam genoemde Amerikaanse senior regeringsofficial bekend met de zaak’…, de geschiedenis vertelt mij dat dit nepnieuws betreft. En het feit dat de linkse media zo graag melding maken van deze onbevestigde ‘bronnen’ zegt mij dat het hun verhaal ondersteunt, anders zouden ze er niet over praten. Wat betekent dat zij WILLEN dat Pelosi naar Taiwan gaat en dat zij dus de Derde Wereldoorlog willen.

Het enige scenario dat ik zie en dat logisch lijkt, is dat de media dit verhaal pushen om te trachten China zover te krijgen Pelosi’s vliegtuig naar beneden te halen in een poging een afleiding te creëren via de Derde Wereldoorlog en de komende rode golf in de midtermverkiezing te laten ontsporen.

Dat maakt het logisch voor de Deep State. Nancy is 82. Ze kan amper een volledige zin uitspreken. Ze wordt niet herkozen. Als dat al gebeurt wordt ze geen Speaker of the House. Het is gedaan met haar. Ze kunnen haar niet meer gebruiken. Dus zend de Deep State haar naar Azië en gebruiken ze de media om China te dwingen haar vliegtuig tijdens haar reis neer te halen en zodoende de wereldwijde oorlog begint en ze gebruiken dan de noodsituatie/oorlogstijd om de midterms te cancelen en daarmee de terugkeer van Trump de kop in te drukken. Dat is waarop het lijkt dat ze trachten te doen.

Dat maakt ook de vluchtroute van Pelosi heel logisch. Om van Maleisië/Singapore naar Zuid-Korea/Japan te vliegen, moeten ze rechtstreeks over Taiwan vliegen. Het lijkt er bijna op dat de Deep State Pelosi als een offer aanbiedt en als aas voor China’s neus hangt. Ze SMEKEN China om haar neer te schieten.

Een enkele ‘noodsituatie’ in het vliegtuig op de route naar Zuid-Korea/Japan en Pelosi wordt gedwongen te landen in Taiwan. Dat zal door China worden beschouwd als een oorlogshandeling. En gegeven de geschiedenis van de Deep State betreffende het fabriceren van ‘noodsituaties’ die hen van nut zijn, zie ik niet in waarom ze niet hetzelfde spel zullen spelen in deze situatie. Ze creëren biowapens, laten die los op de wereldbevolking en vermoorden daarmee miljoenen, alleen maar om noodsituaties te creëren die voor hen van politiek voordeel zijn. Dus je kunt wel zeggen dat dit helemaal in de lijn van hun mogelijkheden ligt.

Het is nog te vroeg om het hele plaatje te zien, maar één ding is zeker, de linkse media zijn enthousiast bezig een oorlog tussen de VS en China op gang te brengen en zijn meer dan gewillig om Pelosi daarvoor op te offeren.

BioClandestine
https://bioclandestine.substack.com/p/p ... ed-as-bait

Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/p ... ed-as-bait)
Pelosi Being Used as Bait?
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”