Poetin verklaart einde aan Nieuwe Wereld Orde (NWO)

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Poetin verklaart einde aan Nieuwe Wereld Orde (NWO)

Bericht door noumoe »

Poetin verklaart einde aan Nieuwe Wereld Orde (NWO)

Ik (BioClandestine) heb zojuist de volledige transcriptie gelezen van Poetin’s speech bij het St. Petersburg International Economic Forum (SPIEF) op 17 juni 2022. Het is uitermate verbazingwekkend zijn boodschap te lezen. En verrassend, ik ben het eens met alles wat hij zei. Om eerlijk te zijn, hij klonk als Trump.

Ik kan je aanbevelen de gehele transcriptie te lezen, maar laat ik wat passages aanhalen die er voor mij uitsprongen.

“Het tijdperk van de eenpolige wereldorde is voorbij. Daar wil ik mee beginnen, er is geen ontsnapping, het is voorbij ondanks alle pogingen het te behouden.”

Klink alsof hij zegt: ‘niemand kan stoppen wat aanstaande is’. Poetin is heel duidelijk over het feit dat hij de neonazi’s en de NWO zal opruimen. Hij beweert dat het momenteel allemaal theater is, een gunstig voorstellen tot aan hun onontkoombare nederlaag.

“De Verenigde Staten hebben de overwinning van de Koude Oorlog opgeëist, hebben henzelf verklaard als de boodschappers van de Heer op aarde, die geen verplichtingen hebben, maar uitsluitend eigenbelang en dat eigenbelang is heilig verklaard.”

“Zij (de Verenigde Staten) zijn de gevangenen van hun eigen misvattingen over landen buiten de zogenaamde ‘gouden miljarden’, ze beschouwen alles wat anders is als ondergeschikt, hun achtertuin, ze behandelen die nog steeds als koloniën en de mensen die daar leven beschouwen ze als tweederangs, omdat zij zichzelf beschouwen als buitengewoon. Als zij buitengewoon zijn, dan is iedereen anders tweederangs.”

“Daarom hebben zijn een onbedwingbaar verlangen te straffen, het financieel verpletteren van hen die buiten de algemene klasse staan, zij die niet blindelings gehoorzamen. Bovendien dringen zij ruw en schaamteloos hun eigen moraliteit op, hun kijk op cultuur en kijk op de geschiedenis en trekken soms de soevereiniteit en integriteit van andere landen in twijfel en creëren een dreiging voor hun voortbestaan. Het volstaat hier het lot in herinnering te brengen van Joegoslavië, Syrië, Libië en Irak.”

Hier zien we hoe Poetin sommige dingen cru zegt, maar het zijn accurate opmerkingen over de Verenigde Staten en hoe zij henzelf op het wereldtoneel hebben opgesteld sinds het einde van de Koude Oorlog. Poetin heeft gelijk. Participanten binnen de Amerikaanse overheid hebben illegale en gevaarlijke biologische activiteiten laten uitvoeren direct aan de Russische grens, hebben landen achtergelaten in een absolute staat van vernietiging, hebben bloedvergietende en nutteloze oorlogen gevoerd, alleen maar om hun zoektocht naar eigen belang van wereldwijde omvang te bevredigen. Het klinkt voor mij als Trump die over de Deep State praat.

Poetin gaat dan verder met praten over Rusland en hun economische plan dat gereed is om het gat te dichten achtergelaten door het verdwijnen van de ‘eenpolige wereld orde’.

Dat klinkt voor mij dat hij en Trump aan hetzelfde wereldwijde belang hechten. Dat klinkt voor mij dat Poetin niet de genocidale maniak is zoals het Westerse mediacomplex hem afgeschilderd hebben. Dat klinkt voor mij alsof de VS het ‘kwaadaardige imperium’ is geweest gedurende de afgelopen 30 jaar en de rest van de wereld terecht doodziek is van onze rotzooi.

Je kan beweren dat Poetin Russische propaganda spuwt, maar vraag jezelf eens af… waar liegt hij? Heeft hij iets gezegd dat niet waar is? De manier waarop hij de klappen uitdeelde, ik zou heel harder geoordeeld hebben.

Voor wat ik er nu van kan maken lijkt Poetin momenteel een bondgenoot van de volkeren van de wereld. Zoals Trump is. Trump en Poetin lijken met elkaar in overeenstemming te zijn als het gaat om globalisme. Poetin en Xi zijn ook bondgenoten en zij zijn het met elkaar eens over de Russische militaire inlichtingen aangaande de Amerikaanse biolabs in Oekraïne. Xi en Trump hebben ook eerder een persoonlijke en vriendschappelijke relatie.

We zitten niet zo ver verwijderd van een coalitie van de 3 wereldsupermachten die opstaan tegen de wereldwijde Deep State. En dat is wat nodig is om voldoende steun te vergaren om de Deep State spelers gerechtelijk te vervolgen en het werkelijk ontwaken van de wereld voor de misdaden tegen de mensheid.

Het is een totaal opname, maar het is mogelijk de enige kans die we hebben.

-Clandestine
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”