Thierry Baudet: Nederland is op weg een totalitaire staat te worden

Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Thierry Baudet: Nederland is op weg een totalitaire staat te worden

Bericht door noumoe »

Thierry Baudet: Nederland is op weg een totalitaire staat te worden

Opmerking Paul: Ik ben absoluut niet politiek gezind en ik vertrouw geen enkele politicus, het zijn al vele jaren stuk voor stuk GEEN volksvertegenwoordigers, maar elitevertegenwoordigers. Echter, Baudet geeft in dit interview exact de feiten weer zoals ze zijn, dus is het het waard om dat onder de aandacht te brengen.

Veel mensen in Duitsland waren eerder deze maand diep geschokt door beelden waarop te zien is hoe een politiehond een vreedzame demonstrant in Amsterdam verminkt terwijl politieagenten hem bruut afranselen. De leidende stem van de protesten tegen de lockdown en de anti-covidmaatregelen in Nederland is Thierry Baudet, lid van het Nederlandse parlement en voorzitter van het “Forum voor Democratie” (FvD). Op hetzelfde moment dat de demonstrant werd mishandeld, begeleidde een groep politieagenten een Antifa-bende die een paar straten verderop naar het kantoor van de Forumpartij in Amsterdam marcheerde. De politie stond er zelfgenoegzaam bij en greep niet in toen de militante Antifa het partijgebouw met een brandende verfbom vernielden. Wat is er aan de hand in Nederland? Vorige week reisde PI-NEWS naar Amsterdam om Thierry Baudet te interviewen. Hij is een van de meest uitgesproken politici tegen de Covid-hoax in Europa en zoekt bondgenoten in Duitsland, schrijft Pi-news.net.

“Tot 2019 was ik optimistisch omdat ik dacht dat we een conservatieve lente zouden doormaken. Ik dacht dat de kiezers in het Westen genoeg hadden van immigratie, ondermijning van de nationale soevereiniteit, klimaatalarmisme. Er was Brexit, de verkiezing van Trump, de electorale successen van mainstream populistische partijen als Lega Nord, de Zweden Democraten, AfD en andere. En toen was er plotseling Corona, dat het perfecte alibi werd voor het grootkapitaal en Big Governance om te proberen de hele wereld om te vormen tot een quasi-totalitaire staat naar het voorbeeld van het Chinese neocommunisme en onze fundamentele vrijheden met voeten te treden. Op dit moment ben ik erg pessimistisch geworden over de toekomst. Ik vrees dat politici niet langer in staat zullen zijn om dit proces waarin we ons bevinden tegen te gaan.”

“Het blijkt dat de Nederlandse regering zelfs juridisch bindende contracten met het WEF heeft gesloten, waarbij bepaalde bevoegdheden praktisch aan het WEF worden uitbesteed. Dit is werkelijk verbazingwekkend, omdat het WEF een particuliere organisatie is. Toch vindt de mainstream media dit niet nieuwswaardig. Ik ben er zeker van dat soortgelijke contracten zijn ondertekend tussen het WEF en andere westerse regeringen, waaronder de Duitse.”

Hier het volledige interview:
https://www.frontnieuws.com/thierry-bau ... -te-worden
Plaats reactie

Terug naar “Thierry Baudet”