Trump’s eigen social media platform

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Trump’s eigen social media platform

Bericht door noumoe »

Trump’s eigen social media platform

Opmerking Paul: De meeste mensen zullen inmiddels wel gehoord hebben dat Trump binnen een paar maanden zijn eigen social media platform zal lanceren. Het zal niet alleen een soort ‘Twitter’ zijn waarbij alleen korte tekstberichten gedeeld kunnen worden, maar waarop ook video’s geplaatst kunnen worden en van wat ik ervan begreep zal er ook een mediadeel zijn waarop het ware nieuws wordt gebracht, met nieuws dat de nep nieuws media je nooit zullen aanbieden.

Vertaling van een berichtje van Praying Medic:

‘De research & development technologie nodig om een robuust social media platform te bouwen is duur. Facebook, Google en Twitter slaagden daar goed in omdat hun research & development werd betaald door DARPA. (Het Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA) is een instituut van het Amerikaanse ministerie van defensie dat verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van militaire technologie. Bron: Wikipedia. Paul.) De meeste social media platforms mislukken vanwege het gebrek aan kapitaal voor R&D.

Trump’s nieuwe bedrijf zamelde via aandelenverkoop in één enkele dag een enorme hoeveelheid kapitaal in, geld dat gebruikt kan worden om R&D te betalen.

Waarom kopen vandaag de dag zoveel investeerders aandelen in het bedrijf?

Omdat investeerders geloven in het Trump-merk en zij weten dat het volk op zoek is naar een legaal alternatief voor de big tech social media platforms.

Ik zie dat mensen Trump’s zet om een eigen platform te lanceren afkraken, ze speculeren erop dat het een flop zal worden.

Als je Trump kent, dan weet je dat hij zijn naam niet gaat verbinden aan een waardeloos social media platform. Als hij dat zou doen, dan zouden zijn vijanden hem er levenslang belachelijk mee maken. Dat gaat niet gebeuren. Ik durf erom te wedden dat het nieuwe platform net zo goed (of beter) zal functioneren dan alles wat momenteel beschikbaar is.’
https://nypost.com/2021/10/21/trump-lin ... media-deal
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”