Het wordt tijd om wakker te worden en diegene aanspreken die bij het Soros kamp behoren

Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Het wordt tijd om wakker te worden en diegene aanspreken die bij het Soros kamp behoren

Bericht door noumoe »

link toegevoegd van Glenn Beck Hij was een journalist bij Fox News Hij deed onderzoek naar Soros en maakte een indrukwekkende video hoe Soros de macht heeft over regeringen in 50 landen en daarmee alle daarin gevestigde instanties ,bedrijven en de media. Helaas is Glenn Beck overgestapt naar Soros kamp, en is daarom ook vorig jaar ontslagen bij Fox News. Maar zijn video blijft indrukwekkend

Je Suis wIJ allen

Zo gisteren mijn eerste blog online gezet. Wat een teleurstelling. Mijn onderwerp was/is George Soros. Het grootste gevaar wat de wereld loopt. Zoals ik al dacht en aan heb gegeven: Mensen zijn zo geconditioneerd en bewust in slaapmodus gehouden, dat ze niet eens reageren op een naderde dreiging

Ze praten veel op Facebook en Twitter over wat er allemaal mis is in ons land en in de wereld. En sommige plaatsen dan wel een berichtje of een filmpje over geweld wat er heeft plaats gevonden. Of bij een aanslag massaal Je suis en vul maar in. Maar wat de oorzaak is ,welk duivels brein er achter zit,daar sluiten wij massaal onze ogen voor. Terwijl alle info voorhanden is. Zo jammer

Wij weten allemaal diep in ons hart dat t verkeerd gaat aflopen met Europa. Wij weten allemaal dat elk Europees land zijn bevoegdheden stap voor stap aan t inleveren zijn. Wij zeggen zelfs hardop dat t niet lang duurt of Brussel/EU regelt alles en toch lijken wij het niet willen te geloven

Nou dan heb ik nieuws voor u allen. Het gaat echt gebeuren en wat nog erger is dat de trein al in volle vaart is George Soros heeft vorig jaar 42 gesprekken gehad met Europarlementariërs. Wat moet een zakenman daar bespreken?
Nigel Farage lijkt eindelijk wakker! Hij vraagt aan t parlement gisteren nota bene voor George Soros zijn arrest! Hebben jullie wat gehoord via de media alhier?

Gisteren heb ik een link toegevoegd van Glenn Beck Hij was een journalist bij Fox News Hij deed onderzoek naar Soros en maakte een indrukwekkende video hoe Soros de macht heeft over regeringen in 50 landen en daarmee alle daarin gevestigde instanties ,bedrijven en de media. Helaas is Glenn Beck overgestapt naar Soros kamp, en is daarom ook vorig jaar ontslagen bij Fox News. Maar zijn video blijft indrukwekkend

Ik kom op t punt dat ik ga smeken Alstublieft maak een keer tijd om deze video te bekijken i.p.v. een film van Hbo of Netflix Het is maar 1 film en het wordt dan zoveel duidelijker waarom de wereld nu is zoals die is met al het geweld, alle tegenstellingen, waarom D’66 nu doet wat ze zouden moeten laten, waarom geen zwarte Piet meer, waarom de NED vlag verdwijnt uit de burgerzaal in Rotterdam, waarom er een debat in Zweden is om die vlag weg te doen en zoveel meer. En waarom ik deze blog heb

En nogmaals het ligt niet aan jullie. Het komt door het ingenieuze systeem dat jullie/ons geconditioneerd en in slaapmodus houdt. Het wordt tijd om wakker te worden en diegene aanspreken die bij het Soros kamp behoren

Alstublieft wordt WAKKER!

JE SUIS WIJ ALLEN

Plaats reactie

Terug naar “Soros”