De DigiD-doofpot:

Plaats reactie
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11729
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

De DigiD-doofpot:

Bericht door noumoe »



YouTube (
De DigiD-doofpot: reconstructie – Nederlandse burgers in gevaar na 6 mei 2026
☕️ Buy me a coffee / Support LightHouseTV: https://tinyurl.com/Buymeacoffee-lighthousetv

Vanavond bij Spotlight een reconstructie van de DigiD-doofpot op een cruciaal moment: 5 dagen voor de DigiD-deadline verstrijkt. Na 6 mei 2026 loopt mogelijke iedere Nederlandse burger gevaar en raken we onze digitale soevereiniteit kwijt. DigiD-ambtenaar & klokkenluider Pieter van Oordt liet het er niet bij zitten, trok aan de bel en bindt de strijd aan met de Nederlandse Staat in de hoop het tij te keren.

------------------------------------------------
📺 Bekijk online de premiere van 'De Stilte Schreeuwt' terug: https://tinyurl.com/destilteschreeuwt

🎟️ Info & tickets voor BattleBeyondScience hier: https://www.lighthousetv.nl/battlebeyondscience

👉 Abonneer je GRATIS voor nieuwe video's, analyses en docu’s: http://www.youtube.com/@lighthousetvnl

--------------------------------------------------
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11729
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Re: De DigiD-doofpot:

Bericht door noumoe »

Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11729
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Re: De DigiD-doofpot:

Bericht door noumoe »

Hoogste privacy-adviseur Logius, onderdeel van min. van BuZa, die alarm sloeg over Amerikaanse overname DigiD en die hier vertelt dat hij is geschorst, is inmiddels ontslagen. BuZa heeft landsadvocaat op zijn dak gestuurd. 2eKamer verzette zich via motie, maar kabinet zet door.

Plaats reactie

Terug naar “Politiek & Wetten”